یونایتد 3-0 برنتفورد: پرتو امیدی برای کسب سهمیه CL

منچستریونایتد در دیداری خانگی 3-0 برنتفورد را شکست داد.

هر دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی 50 بر 50 موقعیت روی دروازه ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 9 برونو فرناندز اولین گل مسابقه را به ثمر رساند. روی حرکتی از سمت راست بود که آنتونی آلاگا با یک پاس برونو را در محوطه جریمه قرار داد و او با یک ضربه محکم گل اول بازی را به ثمر رساند.
دو دقیقه بعد کریستین اریکسن می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او از کناره محوطه جریمه را داوید دخیا به خوبی مهار کرد.
بازیکنان یونایتد همچنان بر بازی مسلط بودند اما در دقیقه 21 باز هم اریکسن بود که با یک پاس خطرناک تونی را در موقعیت قرار داد اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.
هر چه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم بازی متعادل تر می شد تا اینکه رونالدو در وقت اضافه و روی یک ضد حمله گل دوم یونایتد را به ثمر رساند اما داور به دلیل آفساید گل را نپذیرفت و نیمه اول به پایان رسید. با همین هدف
برنتفورد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی نیمه، میهمان صاحب توپ و میدان بیشتری شد، اما این یونایتد بود که می توانست در دقیقه 52 گل دوم را به ثمر برساند، اما برونو روی یک پاس از عمق عالی ماتیچ، فرناندز را به ثمر رساند. یک شبح خطرناک از درب مهمانان بیرون آمد.
دقایقی بعد از روی کرنر اریکسن، تونی دوباره پیش افتاد اما باز هم دخیا با واکنشی خوب دروازه یونایتد را نجات داد.
در دقیقه 60 بی احتیاطی هنرمندانه در محوطه جریمه برنتفورد باعث سرنگون شدن رونالدو شد و داور به نقطه پنالتی اشاره کرد. خود رونالدو پشت توپ بود و در جهت مخالف دروازه بان حریف کار را تمام کرد.
پس از این گل بازی متعادلی در جریان بود تا اینکه در دقیقه 72 باز هم این منچستریونایتد بود که گل سوم را به ثمر رساند. روی کرنر الکس تلس بود که واران از تاخیر مدافعان حریف استفاده کرد و در حالت نامتعادل توانست دروازه را باز کند.
در دقایق باقی مانده بازی، بازی در جریان بود و بازیکنان یونایتد که نیازی به گل بیشتر نداشتند، بازی را به خوبی مدیریت کردند و در نهایت بازی با همین نتیجه 3-0 به پایان رسید.
منچستریونایتد با این پیروزی 58 امتیازی شده و در حالی که تنها دو بازی باقی مانده است، 5 امتیاز از آرسنال و 3 امتیاز با تاتنهام فاصله دارد. این در حالی است که دو تیم لندنی هنوز 4 بازی در پیش دارند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822484 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 01:43 |
1,996 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان رالف رنگنیک در نهایت در یک بازی کاملاً برتر از حریف به برتری 3 بر صفر دست یافتند تا همچنان شانس بسیار کمی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.