یوونتوس اولین پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد/ آیا بایرن موفق به جذب دی لیخت می شود؟

با این حال، نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد که پیشنهاد اولیه بایرن مونیخ برای جذب ماتیاس دی لیخت 60 میلیون یورو به اضافه پاداش بوده که توسط مدیران یوونتوس رد شده است. اما آنچه برای این باشگاه آلمانی امیدوارکننده است این است که مذاکرات با یوونتوس ادامه دارد و به نظر می رسد دو رقیب اصلی چلسی و منچسترسیتی مسیر جذب ستاره هلندی را رها کرده اند. علاوه بر این، به نظر می رسد بیانکونری ها نیاز اولیه اولیه خود را برآورده نکرده اند و احتمال معامله با این باشگاه افزایش یافته است.

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ بعدازظهر دیروز از تورین بازدید کرد و با مدیران بیانکونری و مدیر برنامه ماتیاس دی لیخت رافائلا پیمنتا جلسه ای برگزار کرد. اگرچه طبق انتظار سالی حمیدزیچ، رسانه ها اطلاعات دقیقی از محتوای این دیدار ندارند، اما لحن و رفتار او نشان از رضایت باشگاه بایرن مونیخ از این دیدار و افزایش احتمال انتقال ماتیاس دی لیخت در مونیخ داشت. به نظر می رسد به زودی قراری بین طرفین گرفته شود و این انتقال نهایی شود.

آنها ابتدا رقم 100 میلیون یورو را به مشتریانی مانند چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد اعلام کردند، اما خود یوونتوس به خوبی می داند که چنین رقمی برای جذب ماتیاس از لایت پرداخت نخواهد شد. انتظار می رود این قرارداد بین 75 تا 80 میلیون یورو به اضافه پاداش 90 میلیون یورویی بین یوونتوس و بایرن مونیخ در هفته های آینده تکمیل شود.



سرویس اخبار فوتبال خارجی