یوونتوس با فروش کیز اشتباه می کند


کد اطلاعات: 2049275
29 ژوئن 1403 ساعت 2:50 ق.ظ.
1000 |

2نقطه نظر

تاکیناردی:

آلسیو تاچیناردی ستاره سابق یوونتوس با فروش فدریکو کیزا ستاره فعلی این باشگاه مخالف است.

یوونتوس با فروش کیز اشتباه می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلسیو تاچیناردی، هافبک سابق یوونتوس معتقد است بانوی پیر نباید فدریکو کیزا را بفروشد و معتقد است جورجینیو به دلیل توانایی در “پنهان کردن نقاط ضعفش” باهوش است.

تاچیناردی روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه Tuttosport درباره یوونتوس و آتزوری صحبت کرد.

کیزا در بازی افتتاحیه یورو 2024 ایتالیا مقابل آلبانی توسط یوفا به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد، اما یوونتوس ستاره آتزوری را به دلیل عدم تمدید قرارداد در لیست فروش قرار داد.

با این حال، تاچیناردی معتقد است که بانوی پیر نباید بازیکن ارزشمند سابق فیورنتینا را بفروشد.

2044752

تاکیناردی به یوونتوس نسبت به فروش کیزا هشدار داد. “فکر می‌کنم یووه با فروش کیز اشتباه کرد. او گاهی اوقات زمین می‌خورد، اما موتور فوق‌العاده‌ای دارد. او در مبارزات تن به تن استثنایی است و باید کارت سفید به او داده شود. یوونتوس هرگز کییزانی واقعی را ندیده است اول رقابت وجود داشت. با کریستیانو رونالدو، او همیشه در یوونتوس احساس سوء تفاهم می کرد، اما او پتانسیل فوق العاده و بکری در تیم دارد، ما باید آن را حفظ کنیم.

جورجینیو روز شنبه مقابل آلبانی نیز درخشان بود و 120 پاس از 131 پاس خود را در دورتموند انجام داد. هافبک ایتالیایی اخیرا قرارداد خود را با آرسنال تا ژوئن 2025 تمدید کرده است.

عملکرد جورجینیو مقابل آلبانی خیلی ها را شگفت زده کرد و تاچیناردی یکی از آنها بود.

2044750

تاکیناردی از جورجینیو باهوش تمجید کرد. “راستش من هم شگفت زده شدم، اما همیشه او را دوست داشتم. او کیفیت خود را در این مسابقات ثابت می کند. او باهوش است و همیشه بهترین موقعیت و نحوه حرکت بدون توپ را می داند. او می داند چگونه نقاط ضعف خود را پنهان کند و شما را نشان دهد. نقاط قوت، و کل تیم سود می برد.”

ایتالیا بازی بعدی خود را مقابل اسپانیا در یک بازی گل برگزار خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی