یوونتوس می خواهد هم میسون گرین وود و هم جیدون سانچو را در این تابستان به خدمت بگیرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


دو وینگر ناخواسته دو ستاره بسیار بااستعداد که آینده یونایتد آنها به جای بازی در مسابقات، به دلیل مشکلات خارج از زمین شکسته شده است. دو بازیکنی که گفته می شود یونایتد مبلغی حدود 40 میلیون پوند برای انتقال آنها می خواهد.

یوونتوس هر دو را می‌خواهد.

از زمانی که بانوی پیر اسکودتو را بلند کرد، پنج سال می‌گذرد و تابستان امسال یک بازسازی اساسی در حال انجام است. مکس الگری به دلیل از دست دادن سر در جریان بازی کوپا ایتالیا از کار برکنار شد. تیاگو موتا سرمربی سابق بولونیا جایگزین او شده و از 3-5-2 با 4-2-3-1 تغییر خواهد کرد. برای این، یووه به وینگر نیاز دارد.

گزارش ها در دو هفته گذشته منتشر شده است که موتا میسون گرین وود از یونایتد را اولویت اصلی خود در تابستان قرار داده است.

ادعاهای پیشنهادی 40 میلیون یورویی به سرعت رد شد، اما علاقه آشکاری وجود دارد. گرین وود ظاهراً مشتاق است و اکنون فقط یک مورد فروش بازیکنان برای جمع آوری سرمایه برای خرید است.

اما یک دقیقه صبر کنید. گرین‌وود تنها وینگر با استعدادی نیست که یونایتد به دنبال آن است. جیدون سانچو چطور؟ چرا به یک وینگر یونایتد بسنده کنید وقتی می توانید دو وینگر داشته باشید؟

سانچو یکی از بزرگترین پدیده های نسل خود محسوب می شود، او می داند چگونه دریبل بزند، پاس گل بدهد و گل بزند. گازتا دلو اسپورت یادداشت.

او می تواند هم در سمت راست و هم در سمت چپ بازی کند. از نظر قابلیت اطمینان هیچ شکی وجود ندارد، به همین دلیل است که (مدیر ورزشی یوونتوس) جونتولی (در حال پیگیری) قرارداد قرضی است.

آوردن او به کونتیناسا به صورت موقت و با دستمزدی که یونایتد پرداخت می کند، حتی اگر تا حدی باشد، کودتای بزرگی خواهد بود، اما این یک عملیات خیلی ساده نیست.

این “ساده” نیست زیرا یونایتد فروش مستقیم را ترجیح می دهد. یوونتوس از این موضوع آگاه است و در صورتی که یونایتد نتواند خریدار پیدا کند، آماده است تا سانچو را قرضی بگیرد.

این اولین بار نیست که بیانکونری ها سعی می کنند سانچو را قرضی کنند. این بازیکن در ژانویه با تغییر موافقت کرده بود که “عملا انجام شد”.

گاتزتا توضیح داد: “سانچو به انتقال موقت به یوونتوس بله گفته بود، اما همه چیز در آخرین لحظه به دلیل از دست دادن اوکی از ماسیمیلیانو آلگری به هم خورد و حاضر به تغییر ترکیب در نیم فصل نبود.”

“در آن لحظه تیم یوونتوس او خوب پیش می رفت… و مربی نمی خواست بازیکنی را ببرد که می توانست تعادل را به هم بزند و او را مجبور کند به سه گانه تغییر مکان دهد. پس هیچ اتفاقی نیفتاد.»

اگر یوونتوس فصل 2024/25 را با سانچو در جناح چپ و گرین وود در سمت راست آغاز کند، مطمئناً یک کودتا خواهد بود. با توجه به اینکه هر دو ستاره تمام پتانسیل خود را بازی می کنند، یوونتوس ممکن است در نهایت قدرت آتش را داشته باشد تا برتری خود را در سری آ به دست آورد، در حالی که هواداران یونایتد در حال گلایه از این دو هستند که فرار کردند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/06/15/juventus-want-to-sign-both-mason-greenwood-and-jadon-sancho-this-summer-281651/ منبع: