یوونتوس 0-1 اینتر؛ زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی با اهداف بحث برانگیز

یوونتوس که از حمایت تماشاگرانش برخوردار بود، در نیمه اول موفق به باز کردن دروازه نشد. اینتر نه تنها دروازه خود را در آن نیمه بسته نگه داشت بلکه قبل از سوت داور یک گل نیز به ثمر رساند.
با کمک VAR در دقیقه 44 یک پنالتی به سود اینتر اعلام شد. چالهان اوغلو پشت ضربه ایستاد اما شزنی او را مهار کرد. در ریباند شاهد گلزنی یووه بودیم اما داور دوباره از VAR برای تصمیم گیری استفاده کرد و در میان اعتراضات شدید بازیکنان میزبان، پنالتی را تکرار کرد.
دلیل تکرار ضربه این بود که دلیخت قبل از زدن پنالتی وارد محوطه جریمه شد. چالهان اوغلو نیز ضربه دوم را در همان نقطه دفعه قبل وارد کرد. دروازه بان یوونتوس نیز این بار جهت توپ را تشخیص داد اما در مهار آن ناکام ماند و در دقیقه پنجم وقت اضافه تنها گل نیمه اول را به ثمر رساند. بعد از این گل شاهد عصبانیت شدید آلگری بودیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ورزشگاه یوونتوس امشب میزبان حساس ترین بازی هفته سی و یکم سری آ بود. جایی که یوونتوس از ساعت 23:15 به مصاف اینترمیلان رفت. دیدار تیم های سوم و چهارم جدول بود که تنها یک امتیاز با هم فاصله داشتند.

یوونتوس که چهار برد متوالی در سری آ کسب کرده است، به دنبال پیروزی در بازی خانگی بود تا از اینتر سبقت بگیرد و در رده سوم جای بگیرد. از طرفی اینترمیلان هم که با یک بازی کمتر و 60 امتیاز بیشتر از یووه در رده سوم قرار گرفت تا کورس قهرمانی را از دست ندهد و نتایج ضعیف هفته های اخیر (دو شکست و سه تساوی در 5 را) جبران کند. بازی های قبلی) به عنوان حریف سه نفره. نتیجه بازی امشب بود.


سرویس خبر شماره: 1817938 |
15 فروردين 1401 در 01:24 |
2,826 امتیاز خبر|

0نظرات

خداحافظی یوونتوس با اسکودتو

اینترمیلان با پیروزی 1-0 مقابل یوونتوس در مسیر خود باقی ماند.

یوونتوس برای جبران نتیجه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چندین حمله خطرناک روی دروازه اینتر برنامه ریزی کرد. مدافعان بین المللی در آن زمان به مهاجمان یوونتوس اجازه گلزنی نمی دادند. جدی ترین موقعیت یووه در حال حاضر ضربه ولاهوی بود که پس از یک چرخش خوب دفع شد و با اختلاف کمی از کنار دروازه راهی اوت شد. دقایقی بعد زکریا حرکتی تکنیکی در قلب دفاع حریف انجام می دهد و شوت خطرناکی را وارد دروازه هاندانوویچ می کند که با دخالت دروازه بان اینتر و ارسال قاطع از روی تیرک دروازه، مهار نشد. حملات بی پایان و البته ناموفق شاگردان آلگری تا پایان مسابقه ادامه داشت و اینتر با دفاع از تنها گل جنجالی خود سه امتیاز بسیار گرانبها را به دست آورد تا با 63 امتیاز و با یک بازی کمتر و سه امتیاز فاصله خود را با یووه افزایش دهد. که ناپولی و میلان همچنان مدعیان عنوان قهرمانی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی