یوونتوس 2-0 اسپزیا; صلح موقت برای آلگری

در اواسط نیمه اول، پاس خوان کوادرادو به بیانکونری ها فرصت داد تا برتری خود را دو برابر کنند، اما ضربه سر دوسان ولاوویچ نادقیق بود و با اختلاف کمی دروازه اسپتیا را از دست داد.

یوونتوس در بازی خانگی مقابل اسپزیا با نتیجه 0-2 پیروز شد.

یوونتوس 2-0 اسپزیا;  صلح موقت برای آلگری

دقایقی بعد روی پاس آنخل دی ماریا بازیکن تازه وارد یوونتوس می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما ضربه دانیلو از درون محوطه جریمه دقیق نبود و راهی به دروازه اسپتیا نیافت.

اما در دقیقه 66، در یک توقف در بازی بود که بیانکونری تا رسیدن به گل دوم فاصله نداشت. اما ضربه سر دوسان ولاوویچ از فاصله نزدیک توسط دراگوفسکی روی خط دروازه دفع شد و بهترین موقعیت گل نیمه دوم یوونتوس به هدر رفت.

اما در دقیقه 92 یوونتوس گل دوم را به ثمر رساند. ارسال میرتی از جلوی دروازه به آرکادیوش میلیک برخورد کرد که با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد تا یوونتوس 2-0 اسپزیا را برد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841496
10 سپتامبر 1401 در 01:13
69

0نقطه نظر

یوونتوس نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و می توانست به زودی توسط مویس کین گل دوم را به ثمر برساند، اما ضربه مهاجم ایتالیایی از فاصله قابل توجهی از دروازه اسپتیا خارج شد.

در دقیقه 41 این اسپزیا بود که پیش افتاد و فرصت داشت پاس بورابیا را به تساوی بکشاند اما گلیسون برمر با حرکتی دیدنی مانع شوت انزولا شد و توپ را به بیرون فرستاد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم نیفتاد و نیمه اول با برتری 0-1 یوونتوس به پایان رسید.

یوونتوس بازی را تهاجمی آغاز کرد و اولین گل خود را در اوایل دقیقه 9 به ثمر رساند. این تیم در موقعیتی خوب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و دوسان ولاوویچ ستاره صرب توانست با یک ضربه دقیق و دیدنی دروازه اسپتیا را باز کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیانکونری ها که هفته گذشته مقابل رم متوقف شدند، امشب به لطف دو گل مهاجمان خود، دوسان ولاوویچ و آرکادیوش میلیک، مقابل اسپتیا پیروز شدند و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیدند.