یوونتوس 3-0 ساسولو: به نظر یک مدعی است

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد. در ادامه این یوونتوس بود که ابتکار عمل را در اختیار گرفت اما در دقیقه 20 دیگر چیزی برای گلزنی ساسولو باقی نمانده بود اما ماتیا پرین با واکنشی به موقع ضربه والی دفرل را مهار کرد.
دفرل یک دقیقه بعد دوباره با یک ضربه محکم شانس خود را امتحان کرد اما باز هم پرین اجازه باز شدن دروازه یووه را نداد.
در ادامه نوبت یوونتوس بود که حملات خود را از سر بگیرد و در دقیقه 26 این آنخل دی ماریا بود که دروازه حریف را باز کرد. روی یک برگردان، توپ در سمت چپ به الکس ساندرو برخورد کرد و پاس او به محوطه جریمه توسط دی ماریا با ضربه چکش دیدنی بالای دستان دروازه بان حریف تبدیل شد.

یوونتوس فصل جدید سری آ را با پیروزی 3-0 خانگی مقابل ساسولو آغاز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مکس الگری در این بازی کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت با گل های آنخل دیماریا و دوسان ولاوویچ (دو گل) به پیروزی رسیدند.


سرویس خبر شماره: 1838552
25 اوت 1401 ساعت 01:20
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

پس از آن گل، بازیکنان ساسولو پیش افتادند و در دقیقه 30 ضربه آیهان می توانست روی دروازه یووه خطرناک باشد، اما پرین با موقعیت یابی خوب به راحتی توپ را مهار کرد.
سپس یوونتوس دوباره بر بازی مسلط شد و در دقیقه 41 این تیم صاحب یک پنالتی شد. خطای فراری روی ولاوویچ در محوطه جریمه ساسولو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد و VAR تصمیم خود را تایید کرد. خود ولاوویچ پشت این ضربه قرار گرفت و با یک ضربه به میانه دروازه اختلاف را به دو گل رساند.
در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها نیفتاد و این نیمه با هر دو گل یووه به پایان رسید.
یوونتوس نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و به سرعت به گل سوم رسید. خطای مدافعان ساسولو در پشت محوطه جریمه باعث شد تا توپ به دی ماریا برسد و ولاوویچ با یک ضربه محکم پاس او را به گل سوم تبدیل کرد.
بعد از آن گل، یووه همچنان بهترین تیم زمین بود، اما بازیکنان این تیم زیاد با هم مبارزه نکردند و بیشتر سعی داشتند بازی را کنترل کنند.
در دقایق رو به پایان بازیکنان ساسولو که چیزی برای از دست دادن نداشتند پیش افتادند و در دقیقه 74 پینامونتی با یک ضربه از زمین شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما پرین با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد.
در دقایق پایانی یوونتوس بازی را به خوبی کنترل کرد و حتی ولاوویچ هم شانس گل سوم را داشت اما توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 یوونتوس به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی