یووه به اندازه کافی تنبیه شده، او را آزاد کنید!

روی کاغذ، یوونتوس به لیگ کنفرانس اروپا در فصل آینده راه یافته است، اما باید دید که آیا یوفا آنها را به دلیل تخلفات مالی از حضور در این مسابقات محروم می کند یا خیر.



مجله اخبار فوتبال خارجی

گالیانی در این خصوص گفت: فکر می کنم یوونتوس به اندازه کافی بابت تخلفات خود پرداخته است، توجه داشته باشید که بدون کسر امتیاز به لیگ قهرمانان اروپا صعود می کرد اما اکنون کار خود را در رده هفتم جدول به پایان رسانده است.

1884666

اتهام یوونتوس این بود که این باشگاه برای اینکه درآمدهای خود را بیشتر در صورت های مالی نشان دهد، درآمد نقل و انتقالات خود را بیشتر از آنچه بود نشان می داد. یوونتوس در حال حاضر قصد دارد در پرونده دیگری که مربوط به میزان دستمزد بازیکنان است، مذاکره با دادستانی را آغاز کند تا حداقل فصل آینده از جریمه کسر امتیاز خارج شود.

1878416

اگرچه بسیاری از باشگاه های ایتالیایی خواهان توافق سخت با یوونتوس هستند و حتی کسر 10 امتیاز را نیز مجازاتی سخت نمی دانند، اما آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه مونزا، از بیانکونری ها حمایت کرد و نظر دیگری دارد.


سرویس خبر شماره: 1942767
18 ژوئن 1402 در 6:31 ب.ظ
356 امتیاز خبر

0نقطه نظر

دفاع نایب رئیس مونزا مقابل یوونتوس

نایب رئیس مونزا از یوونتوس دفاع کرد و گفت این باشگاه به دلیل تخلفات مالی خود به اندازه کافی مجازات شده است و نباید با جریمه و عواقب بیشتری روبرو شود.

یووه به اندازه کافی تنبیه شده، او را آزاد کنید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس به دلیل تخلفات مالی که سر و صدای زیادی در ایتالیا به پا کرد به دادگاه کشیده شد و در نهایت علاوه بر جریمه، با کسر 10 امتیاز نیز مجازات شد.