یووه خوشبین شد پوگبا و کیز در آستانه بازگشت هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس فصل را در شرایط سختی آغاز کرد و فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان این تیم وجود دارد.
بسیاری از هواداران این تیم خواهان برکناری مکس الگری از سرمربیگری یوونتوس هستند و معتقدند این مربی نمی تواند یووه را از بحران خارج کند.
آنها در حال حاضر در رده هشتم جدول ایتالیا قرار دارند و در هر دو بازی مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده اند. آنها از ابتدای فصل تاکنون در دو بازی از 9 بازی اول خود در تمامی رقابت ها پیروز شده اند.


سرویس خبر شماره: 1845217
03 مهر 1401 ساعت 14:16 |
809 امتیاز خبر

1نقطه نظر

پل پوگبا و فدریکو کیزا، دو ستاره یوونتوس امیدوارند بازی برگشت مقابل بنفیکا را برگزار کنند.

یووه خوشبین شد  پوگبا و کیز در آستانه بازگشت هستند

حالا روزنامه ایتالیایی توتو اسپورت مدعی شده است که پوگبا و کیزا در تلاش هستند تا هر چه زودتر به حد آمادگی بدنی برسند و امیدوارند تا یک ماه آینده برای حضور در زمین آماده شوند.
به این ترتیب یوونتوس می تواند از این دو بازیکن در بازی برگشت مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در 25 اکتبر برگزار شود، استفاده کند.
بازگشت این دو بازیکن برای آلگری بسیار مفید خواهد بود و دست مربی را برای انتخاب بازیکنان و ترکیب باز می کند. خلاقیت و توانایی بالای فنی و تاکتیکی این دو بازیکن می تواند شرایط را تا حد زیادی برای یووه تغییر دهد و زمینه ساز بازگشت بیانکونری ها به جمع مدعیان قهرمانی شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی