یووه در راه رسیدن به اوج: دو ستاره دیگر بازگشته اند

لئاندرو پاردس و وستون مک‌کنی آماده بازی مجدد در ترکیب یوونتوس و بهبود شرایط این تیم هستند.

یووه در راه رسیدن به اوج: دو ستاره دیگر بازگشته اند

هنوز دو بازی تا تعطیلات جام جهانی باقی مانده است و آلگری امیدوار است از پاردس و مک کنی در کنار مویز کین که به تمرینات بازگشته است استفاده کند تا در بازی های حساس مقابل ورونا و لاتزیو پیشرفت قدرتمند تیمش در لیگ را حفظ کند. . و استراحت جام جهانی را به راحتی آغاز کنید.
پاردس و مک‌کنی روز گذشته در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کردند و به نظر می‌رسد شرایط آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند در بازی پنجشنبه این تیم روی نیمکت بنشینند و حتی دقایقی در زمین حضور داشته باشند.
هنوز مشخص نیست که دوسان ولاوویچ می تواند تیمش را در این دو بازی همراهی کند یا خیر. این بازیکن در سه بازی اخیر مقابل لچه، اینتر و پاری سن ژرمن غایب بوده و هنوز خبری از بهبود او نیست.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوونتوس در هفته سیزدهم رقابت های قهرمانی ایتالیا موفق شد در این هفته مقابل اینتر پیروز شود و سه امتیاز مهم و ارزشمند از این دیدار کسب کند.
آنها قرار است روز پنجشنبه در هفته چهاردهم رقابت های قهرمانی ایتالیا به مصاف هلاس ورونا بروند و این احتمال وجود دارد که دو بازیکن دیگر این تیم نیز در این دیدار آنها را همراهی کنند.
مشکل مصدومیت از ابتدای فصل چندین بار گریبان گیر یوونتوس شده است و مکس الگری را که تا کنون در بازی های این فصل چندان دست به انتخاب بازیکن نزده است، مشکلات زیادی ایجاد کرده است.


سرویس خبر شماره: 1852478
17 نوامبر 1401 ساعت 13:43 |
83 امتیاز خبر

0نقطه نظر