یووه 1-0 لاتزیو: بیانکونری ها این جام را می خواهند


سرویس خبر شماره: 1868282
14 فوریه 1401 در 01:29
5K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان مکس آلگری که با از دست دادن 15 امتیاز در سری آ شانسی برای قهرمانی ندارند، امشب در کوپا ایتالیا موفق شدند لاتزیو را شکست دهند و به جمع چهار تیم پایانی صعود کنند.

هر دو تیم بازی را مساوی آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه سپری شد. در دقیقه 14 بود که ماتیا زاکانی صاحب موقعیت اول بازی شد اما ضربه او به بیرون رفت.
یک دقیقه بعد نوبت یوونتوس بود که روی دروازه حریف تهدید ایجاد کند اما ضربه فیلیپه کاستیک را لوئیس ماکسیمیانو به خوبی مهار کرد.
در ادامه، این بازیکنان یوونتوس بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما حملات این تیم موقعیت خاصی روی دروازه حریف نداشت تا اینکه یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول، سرانجام این تیم به پایان رسید. گل زد. روی ارسال از سمت راست کاستیک بود که گلیسون برمر با خروج از دروازه از خطای ماکسیمیانو استفاده کرد و با ضربه سر دروازه لاتزیو را باز کرد. نیمه اول با یک گل به پایان رسید.
لاتزیو نیمه دوم را با یک تعویض آغاز کرد و پدرو رودریگز جایگزین چیرو ایموبیله شد تا تیم مهمان بتواند نیمه را تهاجمی‌تر آغاز کند. بازیکنان لاتزیو در دقایق ابتدایی بازی را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه یووه ایجاد کنند.
بعداً بازی مساوی شد و یوونتوس پیش افتاد و در دقیقه 70 بود که مویزه کین صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه او از زاویه نامناسب توسط ماکسیمیانو مهار شد.
در دقایق پایانی بازی این یوونتوس بود که تلاش بیشتری برای زدن گل دوم داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با همان گل به سود یووه تمام شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی