یووچ رفت; پنج بازیکن دیگر رئال در انتظار جدایی هستند

جدایی کوبو و رینیر به صورت قرضی خواهد بود. ستاره ژاپنی انتظار داشت پس از گذراندن دو سال قرضی در تیم هایی مانند مایورکا و ختافه به رئال بازگردد، اما لیست بازیکنان غیر اتحادیه اروپا پر است و جایی برای کوبو وجود ندارد. رینیر نیز پس از دو سال حضور قرضی ناموفق در دورتموند به دلیل مشابهی جایی در لیست رئال نخواهد داشت و به یکی از تیم های لالیگا قرض داده خواهد شد.

شروع کار رئال برای پاک کردن لیست خروجی است و طبق گزارش AS، 5 بازیکن دیگر این تیم نیز باید منتظر جدایی از باشگاه مادریدی باشند. مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز، دنی سبایوس، کوبو و رینیر ژسوس بازیکنانی هستند که رئال مادرید قصد دارد به همکاری با آنها پایان دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لوکا یوویچ که در سال 2019 با 60 میلیون یورو از فرانکفورت به رئال پیوست و هرگز انتظارات را برآورده نکرد، دیروز به فیورنتینا پیوست. رئال از فروش یوویچ سودی نبرد اما 50 درصد از حق فروش او را در آینده حفظ کرد. به این ترتیب ستاره صربستانی دیگر بازیکن رئال نیست و حالا چالش جدیدی را تجربه خواهد کرد.

دیروز جدایی لوکا یوویچ از رئال مادرید قطعی شد و حالا قرار است این اتفاق برای 5 بازیکن دیگر تیم هم بیفتد.

مارکو آسنسیو تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است و گفته می شود میلان و یکی دو تیم لیگ انگلیس به دنبال جذب او هستند. اگر آسنسیو او را بخواهد، می تواند تا پایان قراردادش بماند و باشگاه جلوی او را نخواهد گرفت.

دنی سبایوس نیز شرایطی مشابه آسنسیو دارد و احتمال بازگشت به رئال بتیس وجود دارد. مورد ماریانو در نوع خود عجیب است. ستاره دومینیکن آماده است مانند دو سال گذشته یک نیمکت نشین ساده باشد اما در ازای آن بدون دردسر حقوق 5 میلیون یورویی خود را دریافت خواهد کرد. ختافه و فنرباغچه به او پیشنهاد دادند و باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد، اما گواه این است که ماریانو یک فصل دیگر خواهد ماند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1832760
Jul 18, 1401 @ 5:38 ب.ظ
2.2 هزار |

1نقطه نظر

شروع فعالیت واقعی برای گردش