یکی از افراد تاثیرگذار در سازمان لیگ ال کلاسیکو را بدون تماشاگر ساخت!

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این ابهام گفت: یک بار دیگر کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم گیری کند، رای این کمیته فصل گذشته صادر شد و اکنون کمیته انضباطی باید در این خصوص تصمیم گیری کند. تصمیم گیری در مورد حضور یا عدم حضور تماشاگران در این مسابقه. تاکنون چیزی به ما اطلاع نداده اند.»

انتشار این خبر در دقیقه 90 باعث ناراحتی بازیکنان پرسپولیس شد که ظاهرا در بازی برگشت میزبان هستند اما نمی توانند از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند.

اخبار فوتبال داخلی –

البته نظر کمیسیون انضباطی موجود است و رسانه ها و مردم آن را دیده و خوانده اند. در این رای هیچ ابهامی وجود ندارد و خبری از مسابقه بدون تماشاگر نیست اما عجیب است که سازمان لیگ و کمیته شفاف انضباطی پاسخی نداده و در نهایت تماشاگران را از تماشای این دیدار حساس محروم کردند.

پس از تصمیمات پیش از این بازی در نهایت مشخص شد که بر خلاف گمانه زنی ها دو تیم بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم بروند که این موضوع با واکنش پرسپولیسی ها مواجه شد.

رضا درویش نیز در این خصوص مصاحبه ای تیز انجام داد و مدعی شد که برخی تیم ها تلاش می کنند تا پرسپولیس برای ششمین سال پیاپی قهرمان نشود و می گویند برای این تیم کافی است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال پیش از این زمانی که محل برگزاری این مسابقه گمانه زنی می شد، گفته می شد ممکن است پرسپولیس در این دیدار تماشاگران داشته باشد و البته از آنجایی که پرسپولیس در سراسر ایران هوادار دارد، فرقی نمی کند بازی در کدام شهر یا استان برگزار شود. نکته دیگر کمیته انضباطی در مصوبه سال گذشته خود تنها به برگزاری بازی در زمین بی طرف اشاره کرده و نکته ای مبنی بر عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر نکرده است که این موضوع باعث ایجاد شبهه هایی در این زمینه شده است.

حمید مطهری دستیار یحیی گل محمدی این تصمیم را ظلم به پرسپولیس خواند و هواداران این تیم نیز به تصمیم جدید سازمان فضای مجازی سازمان لیگ اعتراض کردند. نکته جالب اینجاست که پرسپولیسی ها معتقدند فردی تاثیرگذار در سازمان لیگ عامل اصلی چنین تصمیمی بوده و در برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگر نقش اصلی را ایفا کرده است.