یکی دیگه؛ لیورپول در میان تغییرات تابستانی یک شغل دیگر را تبلیغ می کند

هواداران لیورپول در مدت زمان کوتاهی از زمانی که یورگن کلوپ باشگاه را ترک کرد، تغییرات زیادی را تجربه کرده اند و به زودی حتی تغییرات بیشتری نیز خواهد شد.

با ارسال یک آگهی در وب سایت استخدام خود، باشگاه به دنبال یک “تحلیلگر داده های جوان” و کار مستلزم این است که: “یکی از مخاطبین برای پروژه های تجزیه و تحلیل داده ها و درخواست های موقت برای همه حوزه های تجاری از مربیگری و تجزیه و تحلیل، پیشاهنگی گرفته تا علوم پزشکی و ورزشی.”

این یک نقش معتبر است که مطمئناً فرصتی برای پیشرفت در باشگاه برای تبدیل شدن به یکی از اعضای کلیدی تیم آرن اسلات است که به پیشرفت در تیم اول کمک می کند.

بیشتر بخوانید: موضع نیوکاسل در مورد گوردون پس از “برگرداندن سر” توسط لیورپول – واو

اگر به فردی مانند مایکل ادواردز نگاه کنیم که از آنالیز عملکرد در پورتسموث به مدیر عاملی فوتبال برای FSG رسید، همیشه راهی برای چیزهای بزرگتر و بهتر وجود دارد.

با تغییرات زیادی که در باشگاه وجود دارد، این یک فرصت عالی برای ورود به محیط کاری است که در آن همه تخته سنگ ها پاک شده اند و تأثیر واقعی ایجاد می کنند.

همه ما امیدواریم که حداقل 9 سال دیگر طول بکشد تا دوباره شاهد تغییرات گسترده در باشگاه باشیم زیرا این بدان معناست که دوره بسیار موفق دیگری وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اولین پاسخی که برای اینکه کدام بازیکن لیورپول می تواند تابستان امسال را ترک کند، گویا است – پیرس

فقط به این دلیل که یورگن کلوپ احتمالاً بهترین مربی بود که تا به حال دیده‌ایم، به این معنی نیست که در چند سال آینده بهتر نخواهد شد.

بیایید به این فرآیند اعتماد کنیم و به هر فرد جدیدی که فرصتی برای کار در آینده ای بسیار روشن داده می شود اعتماد کنیم.

نمای نزدیک EOTK با جان ولش: “پسر محلی که رویای خود را زندگی کرد” و پیش بینی های LFC Slot

https://www.empireofthekop.com/2024/07/16/liverpool-advertise-another-job/ منبع: