یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی خواند! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2018083
10 مه 1403 در 11:37 ب.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

در حالی که کمتر از دو هفته از بازی برگشت بارسلونا – پاری سن ژرمن و خطای مرگبار رونالد آرائوخو می گذرد، این بازیکن بار دیگر تیمش را با یک اشتباه بزرگ در تنگنا قرار داد.

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی خواند!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی کند. حدود دو هفته پیش، در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن، او به دلیل خطا روی بردلی بارکولا در عمق محوطه جریمه از زمین اخراج شد و این کارت قرمز منجر به پاری سن ژرمن شد. به بازی برگرد و قدم بعدی صعود است.

پس از آن ستاره اروگوئه ای مقابل رئال مادرید دفاع کامل انجام داد. این دیدار با برتری 3-2 مادریدی ها به پایان رسید و آبی ها را از قهرمانی دور نگه داشت.

پس از یک هفته، بارسا در ورزشگاه المپیک مونتجویک به مصاف والنسیا خواهد رفت. با تساوی 1-1 بازی، در دقیقه 37 دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا توپ را جمع کرد. او جلوی دروازه نبود اما آرائوخو با یک تکل بی دقت او را پایین آورد تا داور بلافاصله به نقطه پنالتی اشاره کرد. پس از چند ثانیه پپلو پشت توپ قرار گرفت و با فریب ترشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا شاگردان ژاوی هرناندز در خانه با یک گل عقب بیفتند.

2016508

مجله اخبار فوتبال خارجی