یک برزیلی، جایگزین احتمالی لواندوفسکی در بارسلونا

قرارداد ستاره 34 ساله تا سال 2026 اعتبار دارد اما با توجه به سن او، بارسلونا در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای ستاره لهستانی پیدا کند. به همین منظور آبی اناری به دنبال بازیکنی است که بتواند با گل هایش چندین سال خط حمله این تیم را محکم کند.


سرویس خبر شماره: 1868428
14 فوریه 1401 @ 23:12 |
60.6 هزار |

5نقطه نظر

ویتور روکه 17 ساله نظر نارنجک های آبی را به خود جلب می کند

بارسلونا به دنبال جذب مهاجم 17 ساله برزیلی برای جانشینی لواندوفسکی است.

    یک برزیلی، جایگزین احتمالی لواندوفسکی در بارسلونا

مهاجم هدف بایرن مونیخ نامزد جایزه بهترین بازیکن کوپا لیبرتادورس شده است و بخشی از تیم اولیه برزیل برای جام جهانی 2022 بود. البته تیته در لیست نهایی نام خود را خط زد. با این حال مهاجم 17 ساله پارانائنسه در حال حاضر در تیم زیر 20 سال برزیل می درخشد و با 5 گل در 4 بازی بهترین گلزن لیگ زیر 20 سال آمریکای جنوبی است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان گذشته بود که بارسلونا رابرت لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت گرفت. این مهاجم باسابقه به سرعت خود را در فوتبال اسپانیا تثبیت کرد و اکنون با 14 گل در 16 بازی بهترین گلزن لالیگا است، اما با توجه به سنش نمی توان روی او برای مدت طولانی حساب کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، ویتور هوگو روکه فریرا، بازیکن 17 ساله اتلتیکو پارانائنسه، ملقب به ویتور روکه، بسیار مورد توجه بارسا است و به عنوان آینده تیم هجومی ژاوی دیده می شود. طبق گزارش مرتبط با این خبر، ویتور روکه تابستان آینده برزیل را به مقصد بارسلونا ترک خواهد کرد.

1798063

ویتور روکه در آوریل 2022 با 4.7 میلیون یورو از کروزیرو به اتلتیکو پارانائنسه منتقل شد. او با وجود 17 سالگی، با این انتقال گران ترین خرید اتلتیکو پارانائنسه شد. این مهاجم جوان در اولین فصل حضورش در پارانائنسه با 7 گل و 3 پاس گل درخشید. او به تیمش کمک کرد تا نایب قهرمان لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی شود و یک گل و دو پاس گل در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ثمر رساند.