یک تیم صنعتی 3 برابر پرسپولیس به من دستمزد می دهد/کسی جرات پوشیدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس را ندارد


مهدی طارمی که امروز یکی از امیدهای ما برای موفقیت در جام ملت های آسیا است، یکی از بازیکنانی بود که 8 سال پیش به تازگی به تیم ملی پیوسته بود و کارلوس کی روش روی او به عنوان یک فوتبالیست خوش آتیه حساب زیادی می کرد.

در آن زمان طارمی مهاجم پرسپولیس بود و باشگاه نفت تهران اوایل آذر 1393 پیشنهاد جایگزینی علیرضا بیرانوند را به او داد اما مهدی در 3 آذر 1393 در گفت و گوی اختصاصی با خبرروزی به این سوال پاسخ داد و گفت: من خیلی چیزها دارم. با احترام به باشگاه نفت . من هم علیرضا بیرانوند را یکی از بهترین دروازه بان های ایران می دانم، اما انصافاً باید بگویم که فقط زمانی که در ایران باشم برای پرسپولیس بازی می کنم و پیراهن هیچ تیم دیگری را در کشور نخواهم پوشید. باور کنید یک تیم صنعتی 3 برابر پرسپولیس به من دستمزد می داد اما من قبول نکردم و ترجیح دادم در پرسپولیس بمانم و به نفت تهران نمی روم.

مهدی طارمی با اشاره به موضوع پیراهن شماره 7 پرسپولیس تصریح کرد: آقای علی پروین خیلی به من لطف داشتند اما در پرسپولیس هیچکس جرات نمی کند پیراهن شماره 7 را بپوشد زیرا این لباس کاملاً در اختیار سلطان است و من. این شماره را به دلیل مقدس بودن آن بپوشید. من آن را نپوشیدم

تور خبری مهدی طارمی: یک تیم صنعتی 3 برابر پرسپولیس به من دستمزد می دهد/کسی جرات پوشیدن پیراهن شماره 7 پرسپولیس را ندارد



سرویس داخلی اخبار فوتبال