یک تیم فوتبال بانوان به اردوی اروپایی می رود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم خاتون بم پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال بانوان ایران که در چهارده دوره اخیر 8 بار قهرمان جام حذفی شده است، امسال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.
پیش از آن شهرداری سیرجان، یکی دیگر از تیم های کرمانی سال گذشته به عنوان نماینده بانوان فوتبال ایران در این مسابقات که به صورت آزمایشی برگزار شد، شرکت کرد و در نهایت موفق شد پس از نماینده اردن، عنوان دوم را در بین چهار تیم شرکت کننده به دست آورد. اما امسال سیستم لیگ قهرمانان اروپا نسبت به سال قبل تغییرات قابل توجهی داشته است.
بر این اساس چهار تیم از منطقه غرب آسیا و سه تیم از منطقه شرق آسیا در دو گروه جداگانه به مصاف هم می روند و در نهایت قهرمانان غرب و شرق قاره کهن پس از وقفه دو ماهه دوباره به مصاف هم می روند. برای سازماندهی فینال با هم برخورد خواهند کرد.
نکته جالب توجه در مورد نماینده ایران اردوی تدارکاتی آنها در کاراگیستان است.
لازم به ذکر است ازبکستان در منطقه غرب آسیا میزبان لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و بمیسی ها پس از اردوی دوازده روزه در قزاقستان در تاریخ 30 مردادماه راهی ازبکستان خواهند شد.
شاگردان مرضیه جعفری در این دوره از مسابقات با سه تیم ازبکستان، هند و اردن همگروه می شوند و در صورت پیروزی در منطقه غرب آسیا به مصاف رهبر این منطقه از شرق آسیا می روند که یکی از تیم ها خواهد بود. نمایندگان چین، تایپه، تایلند یا میانمار.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1833334
22 جولای 1401 @ 10:53 ق.ظ |
840

0نقطه نظر

خاتون بام قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بانوان اردویی را در قزاقستان برگزار می کند.