یک جایزه برای دو کاپیتان؛ آخرین فریم قهرمانی

شادی نساجی به بهانه قهرمانی در جام حذفی به رختکن ورزشگاه آزادی کشیده شد.

عکس: مهدی افچاری



مجله اخبار فوتبال داخلی

حامد شیری و مسعود شجاعی که در این فصل در نساجی با نهایت احترام با یکدیگر رفتار کرده اند، در حال به پایان رساندن یک فصل فوتبالی خوب در تاریخ بازیگری خود هستند. چرا که آنها برای اولین بار در تاریخ این باشگاه قهرمان نساجی در جام حذفی شدند و بیش از هر چیز با تکرار نتایج خوب در 6 هفته گذشته و کسب بهترین نساجی سعی در صعود به نیمه اول جدول خواهند داشت. نتیجه در تاریخ لیگ برتر بهترین اتفاق برای نساجی در لیگ برتر با هدایت محمود فکری رخ داد که نهم شد. نساجی در حال حاضر تیم دوازدهم جدول است اما در 6 هفته گذشته مقابل هیچ یک از تیم های رقیب بازی نخواهد کرد.

در آخرین بازی جام حذفی مسعود شجاعی و کریم اسلامی تعویض شدند اما هر دو بازیکن در پایان مسابقه با بیشترین شدت شادی خود را به نمایش گذاشتند. جشن قهرمانی نساجی نیز در رختکن ورزشگاه آزادی برگزار شد و پس از انواع و اقسام شادی بازیکنان نساجی وقتی خسته شدند، همه اعضای تیم با جام قهرمانی در رختکن عکس گرفتند. . مسعود شجاعی و حامد شیری دو کاپیتان نساجی در بازی های این فصل نیز در رختکن با جام عکس یادگاری گرفتند. جامی که برای مازنی ها ارزش زیادی دارد زیرا پس از 63 سال به دست آمده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از نکات جالب مسابقات نساجی در ورزشگاه آزادی بالا بردن قهرمانی با دو بازیکن بود. حامد شیری و مسعود شجاعی که در این فصل به عنوان کاپیتان نساجی حضور داشتند. البته نه به عنوان واسطه. در چند بازی حامد شیری کاپیتان تیم نساجی بود و در بسیاری از بازی ها مسعود شجاعی.


سرویس خبر شماره: 1821949 |
09 ارديبهشت 1401 ساعت 01:46 |
1,950 |

0نظرات