یک جشن بزرگ در ترابزون یک سال پس از جدایی مجید

در دقایق پایانی وقت اضافه درگیری شدیدی بین بازیکنان دو تیم درگرفت.

شهر ترابزون از مدت ها قبل خود را برای این رویداد مهم آماده می کرد و بلیت های این مسابقه خیلی سریع به فروش رفت. آنها می خواستند به طلسم 38 ساله پایان دهند. بسیاری از هوادارانی که حتی در آخرین دوره قهرمانی تیمشان به دنیا نیامده بودند و همچنین افراد مسنی که برای زنده کردن خاطرات دوران کودکی خود آمده بودند، امشب در ورزشگاه مدیکال پارک جشن بزرگی برگزار کردند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فصلی که بشیکتاش و گالا وضعیت خوبی ندارند و فنر از کورس قهرمانی کنار گذاشته شده است، ترابوزان اسپور امشب (سه هفته مانده به پایان لیگ) تنها به یک امتیاز نیاز داشت تا قهرمانی خود را قطعی کند.

پایان بازی و لحظه نفرت این بازیکن 38 ساله…



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822191 |
11 ارديبهشت 1401 ساعت 00:10 |
2,575 امتیاز خبر|

0نظرات

طوفان بندر سرخ طلسم 38 ساله را شکست.

بازی دو تیم ترابزون اسپور و آنتالیا اسپور در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر ترکیه از ساعت 22 امشب در ورزشگاه مدیکال پارک ترابزون آغاز شد. میزبان که در 34 بازی 76 امتیازی شده بود حتی با تساوی هم می توانست پیروز شود. جایی برای سوزن انداختن روی سکوهای ورزشگاه نبود و شعارهای هواداران بازیکنان داخل زمین را به کری کشاند و در چنین شرایطی رسیدن به گل برای میزبان قابل پیش بینی بود.

شاگردان سابق سید مجید حسینی توانستند به طلسم 38 ساله پایان دهند و برای هفتمین بار قهرمان سوپرلیگ ترکیه شوند.

با همین تساوی و سه هفته مانده به پایان مسابقات ترابزون به حسرت 4 دهه ای خود پایان داد و اولین قهرمانی سوپرلیگ ترکیه را پس از فصل 84-1983 در کنار هوادارانش جشن گرفت. ترابزون در سال های اخیر به دلیل حضور مجید حسینی مورد توجه هواداران فوتبال ایران بوده است، اما این تیم دقیقا یک سال پس از جدایی مدافع ایرانی این رکورد را شکست تا مجید که اکنون در جایگاه پانزدهم کایسری اسپور قرار دارد، این فرصت را از دست بدهد. برای بردن این مهم

شور و شوق ترابزون برای قهرمانی به حدی بود که از همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند. کورنلیوس در دقیقه سوم دروازه میهمان را باز کرد تا مهمانی شروع شود. میزبان با همان گل برد به رختکن رفت. در دقیقه ششم نیمه دوم اما آندائو کار را به تساوی کشاند. همین نتیجه برای ترابزون کافی بود اما این تیم در دقیقه 62 با گل توکوز به برتری رسید. در طرف مقابل آنتالیا شب خوبی را پشت سر گذاشت و در دقیقه 80 رایت برای دومین بار بازی را به تساوی کشاند.