یک خائن باعث شد مسی بارسلونا را ترک کند! / داستان «یوداس» چه بود؟

اما این جمعه اتفاقاتی که در داخل باشگاه افتاد برای همه فاش شد. به نظر می رسد زمانی که هیئت مدیره تصمیم به اخراج لیونل مسی گرفت، یک نفر در تصمیم نهایی تاثیر زیادی داشت و آن کسی نبود جز جرارد پیکه. به گفته پیپی استرادا، روزنامه‌نگار اسپانیایی، از برنامه سالومه، خیانت پیکه باعث ایجاد شکاف عمیقی بین این دو بازیکن شده است، علیرغم اینکه هر دو با هم در تیم کاتالان از دوران نوجوانی بازی کرده‌اند. مسی متوجه شد که پیکه با مدیران ارشد باشگاه توطئه کرده است تا او را بیرون کنند. استرادا گفت: مسی به دلیل مشکلات مالی مجبور به ترک بارسلونا شد و کل ماجرا تحت تاثیر جرارد پیکه بود. زمانی که مسی برای جمع آوری وسایلش به رختکن رفت، متوجه تخته سیاهی شد که در آنجا قرار داشت. مسی قبل از رفتن، کلمه “یهودا” را با حروف بزرگ روی تابلو نوشت. وقتی پیکه به رختکن رفت، تابلو را دید. او از جوردی آلبا پرسید که این را چه کسی نوشته است. او پاسخ شنید: لئو. پرسید برای کی نوشته شده؟ او پاسخ شنید: «برای تو.

در آن زمان مسی به تازگی با آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا 2021 شده بود و به باشگاه گفته بود که می خواهد با بازگشت خوان لاپورتا در بارسلونا بماند. اما مجبور شد ترک کند. او اولین سال سختی را در باشگاه جدیدش، پاری سن ژرمن سپری کرد، اما پس از آن تبدیل به چهره مورد انتظار او در پاریس شد، عنوان قهرمانی لیگ و در نهایت قهرمانی جام جهانی قطر با کشورش.

این مطلب را نیز بخوانید: افشای اتفاق جنجالی مسی / اینستاگرام قهرمان جام جهانی را مسدود کرد!



سرویس اخبار فوتبال خارجی

روزی که لیونل مسی با اشک خداحافظی با بارسلونا را گفت، لحظه ای دلخراش نه تنها برای کاتالان ها بلکه برای کل دنیای فوتبال بود. این اتفاق در پی تلاش های باشگاه برای اصلاح وضعیت مالی و پیروی از قانون بازی جوانمردانه مالی فیفا رخ داد.

حتی گزارش شده که در همین زمان، رابطه بین آنتونلا روکوزو، همسر مسی و شکیرا، نامزد سابق پیکه بسیار بد شد. اما همسر مسی اخیرا حمایت خود را از خواننده کلمبیایی اعلام کرده و لایک هایی که آنتونلا در پست های مختلف شکیرا در شبکه های اجتماعی می گذارد گواه این موضوع است.