یک خرید بزرگ در انتظار سربازان است


سرویس خبر شماره: 1832513
16 جولای 1401 @ 17:39 |
43.8K امتیاز خبر|

14نقطه نظر

بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته آلومینیوم در یک قدمی پیوستن به سپاهان قرار دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، باشگاه سپاهان پس از انتخاب خوزه مورائیس به عنوان مربی بزرگ و صاحب نام، در نقل و انتقالات تابستانی نتایج معقولی کسب کرد و با جذب محمد توانست بر ضعف ها و مشکلاتی که در برخی زمینه ها داشت، غلبه کند. و میلاد زکی پور اما حالا به سراغ گزینه ای کمتر شناخته شده در فوتبال ایران و البته ستاره سه فصل اخیر آلومینیوم اراک رفته اند.

علینژاد که سال گذشته 4 پاس گل در لیگ برتر و یک پاس گل در جام حذفی داد و یک گل خوب در برد تاریخی آلومینیوم و صعود به پرسپولیس به ثمر رساند و در هر دو گل دیگر تیمش نقش داشت، پس از جلب رضایت رحمتی و سران باشگاه آلومینیوم تصمیم گرفت. تا با پرداخت قسمت قابل توجهی از قرارداد آینده خود سپاهان را انتخاب کند.

این بازیکن سرعتی و تکنیکی که مورد توجه استقلال و تراکتور بود و این باشگاه ها به طور جدی به او علاقه داشتند، پس از مخالفت با انتقالش به آبی پوشان پایتخت، در تمرین آلومینیوم شرکت کرد اما پس از چند روز تصمیم گرفت. تا اینجای کار برود تا در آستانه پیوستن به سپاهان باشد.

این بازیکن که در آخرین بازی فصل گذشته آلومینیوم تنها یک گل به سپاهان زد، حالا قرار است به ترکیب مورایس بپیوندد و احتمالا سومین خرید طلایی اصفهان لقب بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محمد علی نژاد که در سال های اخیر عملکرد موثری در آلومینیوم اراک داشته و در فصل گذشته یکی از بهترین های این تیم بود که توانستند به فینال جام حذفی صعود کنند، حالا قرار است با سپاهان قرارداد ببندد و از جمع شاگردان جدا شود. سید مهدی رحمتی تایید شد.