یک دانمارکی، سلاح پنهان ناگلسمن در برابر دانمارک!


سرویس خبر شماره: 2051373
7 جولای 1403 در 1:45 ب.ظ.
110 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مادس بوتگریت، معاون جولیان ناگلزمن دانمارکی کار سختی برای رقابت با تیم ملی کشورش در یورو 2024 پیش رو دارد.

یک دانمارکی، سلاح پنهان ناگلسمن در برابر دانمارک!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی آلمان با ارائه عملکردی خوب در مرحله گروهی جام ملت های 2024، توانست به مرحله یک هشتم این رقابت ها راه پیدا کند و حالا باید در محیطی جذاب بازی کند. و بازی دیدنی مقابل تیم ملی دانمارک تکلیف یکی از تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی را مشخص کنید.

نکته جالب در تقابل این دو تیم حضور یک مربی دانمارکی در کادر فنی تیم ملی آلمان در کنار یولیان ناگلزمن است. بوتگریت در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع باعث ایجاد تعارض در درون او شده است، پاسخ داد: “نه، کاملا برعکس.” اما مسلما چنین اتفاقی برای او اجتناب ناپذیر است.

2048290

این مربی دانمارکی سه سال پیش در یورو 2020 به عنوان مربی متخصص برای شروع تیم ملی دانمارک فعالیت کرد و پس از نشستن هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان توانست با این تیم به نیمه نهایی برسد. تصمیم گرفت او را به این تیم بیاورد.

بوگریت در دانمارک متولد شد و مادرش نیز دانمارکی است اما پدرش آلمانی است. شاید تقابل با تیم ملی دانمارک بسیار عجیب باشد اما دستیار ناگلزمن به صراحت می گوید که امیدوار است تیم ملی آلمان بتواند در این دیدار پیروز شود و این پیروزی به لطف یک ضربه ایستگاهی موفق به دست بیاید.

مجله اخبار فوتبال خارجی