یک داور دیگر از جام جهانی اخراج شد

دانیل زایبرت، داور آلمانی احتمالا در دیدار اروگوئه و غنا قضاوت نهایی خود را انجام داده است.

یک داور دیگر از جام جهانی اخراج شد


سرویس خبر شماره: 1857069
12 دسامبر 1401 در 1:40 ب.ظ
5.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دو ستاره تیم ملی اروگوئه محروم شدند

به گزارش “ورش سه”، تیم ملی اروگوئه با وجود پیروزی 0-2 مقابل غنا در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، از صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 قطر بازماند.
تیم ملی کره جنوبی در همین بازی موفق شد با نتیجه 1-2 پرتغال را شکست دهد و با نتیجه بهتر راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
این اتفاق زمانی رخ داد که در دقایق پایانی یک بازیکن غنایی در محوطه جریمه روی کاوانی خطا کرد، اما داور و کمک داور ویدیویی تصمیم گرفتند پنالتی را اعلام نکنند، تصمیمی که باعث عصبانیت بازیکنان اروگوئه شد.
در سوت پایان بازی بازیکنان اروگوئه به سمت داور هجوم بردند و با صدای بلند به او اعتراض کردند. شاید تصمیم دنیل سیبرت در آن صحنه تصمیم درستی نبود، اما این رفتار نیز چندان محترمانه به نظر نمی رسید.
حالا روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که فیفا قصد دارد این دو بازیکن را محروم کند. اگرچه محرومیت آنها تاثیری در سطح باشگاهی نخواهد داشت و اتلتیکو مادرید و والنسیا از این نظر راحت هستند، اما احتمالا برای چند جلسه از همراهی تیم ملی خود محروم خواهند شد و فدراسیون فوتبال اروگوئه نیز با جریمه نقدی مواجه خواهد شد.
آنها هم تحت تاثیر تصمیم داوران در مورد پنالتی همان جام جهانی قرار گرفتند. در دیدار مقابل پرتغال زمانی که خیمنز روی زمین دراز کشیده بود، دستش به توپ برخورد کرد و در نهایت علیرضا فغانی پس از مشورت با کمک داور ویدیویی، پنالتی را به نفع خود اعلام کرد که جنجال های زیادی به پا کرد.
داوری ضعیف سیبرت در بازی دیروز اروگوئه مقابل غنا به احتمال زیاد به این معنی است که او به این جام جهانی راه پیدا نخواهد کرد و به زودی مجبور به ترک قطر خواهد شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی