یک سیگنال مثبت دیگر از ژاوی؛ مسی به ما کمک می کند / لئو در چندین پست بازی می کند و شگفت انگیز است

ژاوی صحبت هایی مبنی بر عدم تطبیق مسی با تیمش را رد کرد. اما بخش مهم مصاحبه ژاوی این بود که آیا امکان آوردن مسی به بارسلونا وجود دارد یا خیر. او اعتراف کرد که با خوان لاپورتا درباره شماره 10 سابق بارسلونا صحبت کرده و علاقه خود را برای حضور او در تیمش ابراز کرد. او ادامه داد: این برای من منطقی است. شکی نیست که اگر مسی برگردد از نظر فوتبالی به ما کمک زیادی خواهد کرد. به رئیس گفتم. من در این شکی ندارم… زیرا او هنوز هم بازیکنی است که می تواند تفاوت ایجاد کند، او هنوز گرسنه است، او یک برنده، یک رهبر و همچنین یک بازیکن متفاوت است. ما در بارسلونا تیمی با استعدادهای سال 2010 نداریم… مسی می تواند این کیفیت را به تیم بیاورد.”

ژاوی به اسپورت گفت: اکنون شکی نیست که مسی به ما کمک خواهد کرد. لئو می‌توانست در پست‌های مختلفی بازی کند: شماره 9 کاذب، وینگر، هافبک و یا حتی به عنوان شماره 10 برای بازی توپ نهایی. او تقریباً تبدیل به یک هافبک میانی و یک هافبک هجومی شد.

دو سال گذشت و لیونل مسی بار دیگر به داستان بزرگ تابستان تبدیل شد و بارسلونا امیدوار است این بار پایان خوشی برای آنها داشته باشد. ژاوی روز دوشنبه توضیح داد که چگونه از هم تیمی سابقش به محض ورودش استقبال گرمی خواهد شد

گفته می شود مسی دیگر مناسب سبک بازی فعلی بارسلونا نیست و ممکن است علیرغم موقعیتی که در باشگاه و سراسر جهان دارد، خرید ایده آلی برای ژاوی نباشد. با این حال، به نظر می رسد سرمربی کاتالان ها مایل است این نگرانی ها را کمرنگ کند زیرا بارسلونا تلاش می کند راه را برای جذب مجدد مسی در تابستان امسال هموار کند.

مسی به زودی 36 ساله می شود و برخی معتقدند او ممکن است بخشی از توانایی های خود را از دست داده باشد. با این حال، ژاوی به جام جهانی اشاره کرد تا نشان دهد کاپیتان آرژانتین همچنان می تواند در سطح بالا تفاوت ایجاد کند. ژاوی گفت: در جام جهانی مسی را در سطحی باورنکردنی دیدیم. فکر می کنم او سال های زیادی در پیش دارد و در سطح خوبی ادامه خواهد داد.”

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی