یک عاشق مهاجمی که عقلش را از دست نمی دهد

موتور گلزنی محمد محبی بالاخره در دیدار با نساجی فعال شد. در بازی اگر تعویض نمی شد شاید گل دوم را می زد.

یک عاشق مهاجمی که عقلش را از دست نمی دهد

مهاجم استقلال پس از اعلام لیست تیم ملی، پس از اعلام لیست ملی پوشان برای استراحت چند روزی در کنار خانواده خود راهی بوشهر شد و روز گذشته به تمرین آبی ها بازگشت و عکس های او در تمرین نشان می دهد. اینکه دوباره آماده دعوا است و فکرش این است که با تکرار اهدافش برای استقلال دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در این بازی گویی خیال ساپینتو با دعوت محمد محبی به اردوی تیم ملی خیالش راحت بود، پس از گلزنی برای سایر مهاجمان استقلال، او را جایگزین او کرد و شاید فرصت بازی پیدا کند و در نهایت محمد محبی با روحیه خوب به اردوی تیم ملی رفت و انتظار داشت برای بازی مقابل اروگوئه و سنگال در لیست نهایی تیم ملی قرار بگیرد اما پیش بینی او اشتباه و به دلیل ترافیک در هجومی تیم ملی بود. این مهاجم شانس همراهی تیم ملی را در اردوی اتریش از دست داد. شاید به این دلیل که کارلوس کی روش بیشتر از محمد محبی از مهاجمان فعلی تیم ملی می دانست.


سرویس خبر شماره: 1844557
29 شهریور 1401 ساعت 11:07 |
618 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

محمد محبی در دوران مارک ویلموتس به یکی از بازیکنان کلیدی و ثابت تیم ملی تبدیل شد اما با آمدن اسکوچیچ حضور او در اردوی تیم ملی رنگ باخت. او با وجود اینکه به یک باشگاه خارجی رفت اما در دیدارهایی که انجام داد توانست دروازه تیم بنفیکا را باز کند. محمد محبی آن روزها وقتی با سوال خبرنگاری مبنی بر دعوت نشدن به اردوی تیم ملی مواجه شد، گفت تقصیر من است که به تیم ملی دعوت نمی شوم، سرمربی تیم ملی نیستم و راه رسیدن به من است. هدف تلاش بیشتر است بدون شک محمد محبی با تکرار این ایده در رفتار خود همچنان می تواند کی روش را متقاعد کند تا او را دعوت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی