یک فریلنسر با انگیزه، مانند این!

این بازیکن خوزستانی قبل از تعطیلی لیگ دقایقی برای استقلال بازی کرد که نشان از نظر مثبت ساپینتو نسبت به او دارد اما برای او که سابقه قهرمانی در لیگ و سوپرجام با پیراهن آبی را در کارنامه دارد قطعا کافی نیست.

لازم به ذکر است صالح حردانی فصل گذشته گلی زیبا و تاثیرگذار را وارد دروازه تیم سابق خود فولاد کرد که نقش بسزایی در قهرمانی شاگردان مجیدی داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی حردانی که همیشه در اردوهای تیم ملی حضور داشته در نهایت نتوانست رضایت کی روش برای حضور در جام جهانی 2022 را جلب کند و حالا با توجه به آنچه در شکل گیری استقلال دیده می شود جام جهانی را فراموش کرده و ساخته است. تمام تلاش خود را می کند تا در دربی و بازی های باقی مانده تا پایان نیم فصل برای تیمش به میدان برود.

مدافع راست محبوب استقلال انگیزه و تلاش زیادی برای بازگشت به لیست اصلی این تیم دارد.

یک فریلنسر با انگیزه، مانند این!


سرویس خبر شماره: 1856266
8 دسامبر 1401 ساعت 12:13 |
4.5 هزار |

0نقطه نظر

از تهران تا قطر؛

حداقل هدف صالح حضور در ترکیب اصلی استقلال است که باید منتظر ماند و دید شرایط این بازیکن ماهر در ادامه فصل چگونه رقم خواهد خورد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که توجه همه اهالی فوتبال به جام جهانی و به خصوص تیم ملی ایران جلب شده است، شکل گیری باشگاه استقلال نشان از شخصیتی با انگیزه بالا دارد. بازیکنی که در نیم فصل لیگ بیست و یکم با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و هوادارانش او را یکی از بهترین خریدهای فرهاد مجیدی نامیدند.

ستاره خوزستانی آبی های تهرانی در فصل جدید شرایط متفاوتی را تجربه کرده است. با توجه به تغییر سرمربی و تغییر ذهنیت در این تیم، کوین یاماگا در پست خود بازی می کند در حالی که صالح تنها دفاع راست متخصص در تیم استقلال است.