یک قدم برای خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

با توجه به اینکه تامیروف قبل از اتمام نقل و انتقالات قرارداد خود را فسخ کرد، فرصت حضور در تیم های لیگ برتری ایران را خواهد داشت.

شیرزد تامیروف به مدت نیم فصل و پیش فصل در ترکیب قرمزپوشان حضور داشت و پس از به ثمر رساندن یک گل در دیدارهای رسمی اردوی این تیم را ترک کرد.

تامیروف در شرایطی پرسپولیس را ترک کرد که دیروز در دیدار دوستانه دقایقی به میدان رفت و آخرین تعویض یحیی گل محمدی در بازی با فولاد بود تا دیدار با فولاد آخرین حضور او در ترکیب پرسپولیس باشد.

تمیروف پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس به تمجید از این تیم و هوادارانش پرداخت و گفت که قصد پیوستن به پیکان را ندارد اما می تواند به تیم دیگری برود.ایران.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1839632
30 اوت 1401 @ 8:40 ب.ظ
83.9K |

44نقطه نظر

شارزود تامیروف رسما جدا شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله کمتر از چند ساعت از پایان نقل و انتقالات، شیرزد تمیرف به باشگاه پرسپولیس رفت و پس از مذاکره با سران باشگاه، موافقت خود را جلب کرد.

نکته جالب اینجاست که او ساعت 12 ظهر امروز وارد باشگاه پرسپولیس شد و حدود 7 ساعت در باشگاه ماند و در نهایت حوالی ساعت 9 صبح باشگاه را ترک کرد و البته خروجش ساعت یک به خبرنگاران آنجا اعلام شد.

شیرزد تامیروف مهاجم ازبکستانی پرسپولیس با دریافت رضایت نامه از این تیم جدا شد تا پرسپولیس فرصت خرید مهاجم جدید را پیدا کند.

یک قدم برای خرید مهاجم خارجی جدید پرسپولیس!

با توجه به پر شدن سهمیه خارجی پرسپولیس شارزود از لیست خط خورد زیرا مهاجم بعدی که از بین سه گزینه انتخاب می شود مسیر پرسپولیس را در پیش خواهد گرفت. باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با شیخ دیاباته داشته و در تلاش برای به خدمت گرفتن وی است.