یک مس روی زمین، هزاران مس روی سکوها (عکس)

برای بسیاری لیونل مسی را بهترین و محبوب ترین ستاره تاریخ طولانی فوتبال می دانند.

یک مس روی زمین، هزاران مس روی اسکله (عکس)


سرویس خبر شماره: 1855793
06 دسامبر 1401 ساعت 00:00
نمایش 3K |

2نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از اینکه مارادونا در گذر زمان بی رحمانه مجبور به خداحافظی از دنیای فوتبال شد، مردم آرژانتین با تولد هر ستاره او را با دیگو مقایسه کردند و از او انتظار داشتند همان کارهایی که مارادونا انجام داد را تکرار کند. این داستان برای بسیاری از ستاره های آلبی سلسته مانند خوان ریکلمه و پابلو آیمار عینیت پیدا کرد و شاید توقعات بالای این بازیکنان خیلی زودتر از آنچه در حالت طبیعی اتفاق می افتاد آنها را از دنیای فوتبال جدا کرد.
اما در مورد مسی، این داستان طور دیگری رقم خورد. ستاره کوچک، تکنیکی و سریع آلبی سلسته جوهره ای در خود داشت که از همان روزهای اول که شروع به درخشش در تیم بارسلونا کرد، او را از دیگر استعدادهای فوتبال آرژانتین جدا کرد.
او در بارسلونا به هر چیزی که می خواست رسید و آماری که سال به سال ثبت می کرد او را از هر بازیکن دیگری در تاریخ فوتبال بالاتر می برد. او اکنون آخرین سال های دوران حرفه ای خود را در پاری سن ژرمن سپری می کند، دیگر افتخارات فردی و جمعی برایش مهم نیست و تنها جام جهانی در ویترین افتخاراتش خالی مانده است که با تمام وجود با آن مبارزه می کند. در قلب برای فتح آن در قطر n°10 Albi Celeste.


اگرچه لیونل مسی هنوز نتوانسته است کار بزرگ دیگو مارادونا را برای آرژانتین در جام جهانی 1986 تکرار کند، اما بسیاری از هواداران او اهمیتی نمی دهند و مست از لحظات محض این ستاره در بارسلونا و آرژانتین هستند. در طول 20 سال گذشته درست مثل دقیقه 65 بازی کلاسیک آبی و راه راه فوتبال جهان مقابل مکزیک که مسی بار دیگر توانایی های منحصر به فرد خود را به نمایش گذاشت و در نهایت با یک ضربه دیدنی قفل دروازه اوچوا را شکست. بنابراین اصلاً تعجب آور نیست که وقتی مسابقات او را تماشا می کنید، یک مسی را در زمین می بینید و هزاران مسی را در سکوها…



مجله اخبار فوتبال خارجی