یک نفر جشن مسی و آرژانتین را خراب کرد! (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که ساعاتی پیش صدها هزار نفر از مردم آرژانتین با اتوبوس روباز حامل بازیکنان تیم ملی کشورشان برای جشن قهرمانی به خیابان های پایتخت این کشور آمدند، هجوم گسترده مردم نهادهای امنیتی را نگران کرده بود. از آرژانتین

رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین نیز دقایقی پیش این تصمیم امنیتی را تایید کرد و گفت که به دلیل شلوغی بیش از حد، مسئولان اجازه نداده اند اتوبوس تیم ملی بیشتر تردد کند و به همین دلیل مسی و هم تیمی هایش نمی توانند در این مراسم حضور یابند. میدان مرکزی شهر او در پایان این توئیت از عبارت «حیف است» استفاده کرد و گفت هزاران بار به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی از مردم عذرخواهی کرده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی در نهایت یک اتفاق باعث نگرانی امنیتی شد و در نهایت حضور بازیکنان آلبی سلسته در این مراسم لغو شد و با استفاده از هلیکوپتر از خیابان خارج شدند.

یک هوادار آرژانتینی به داخل اتوبوسی که بازیکنان آلبی سلسته را حمل می کرد پرید و جشن قهرمانی را در پایتخت این کشور متوقف کرد.

یک نفر جشن مسی و آرژانتین را خراب کرد!  (عکس)

پس از آن بازیکنان تیم ملی آرژانتین به چند بالگرد منتقل شدند و قرار شد با این هلیکوپترها به رژه خود ادامه دهند.

بازیکنان آرژانتین اتوبوس روباز را ترک کردند و سوار هلیکوپتر شدند


سرویس خبر شماره: 1860422
30 دسامبر 1401 در 00:01
2.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

صحنه ای خطرناک در بوینس آیرس

در حالی که دو شب پیش اتوبوس روباز حامل مسی و هم تیمی های قهرمان جام جهانی از خیابان های شهر عبور می کرد، ناگهان یکی از هواداران خود را از روی پلی که اتوبوس زیر آن تردد می کرد به داخل اتوبوس پرتاب کرد. پس از این بود که مقامات بوینس آیرس تصمیم خود را گرفتند و دستور توقف اتوبوس ملی را صادر کردند.

هوادار آرژانتینی سوار اتوبوس بازیکنان مسی و آلبی سلسته شد