یک نفر رویای عربستان را خراب کرد! (عکس)

عربستانی ها که در نیمه اول مقابل لهستان در تلاش برای گلزنی بودند، قبل از ضربه فنی محمد کانو، جدی ترین موقعیت خود را ایجاد کردند، اما با عبور توپ از زیر طاق دروازه لهستان، وویچ شزنی مانع از ورود شاگردان هروه شد. رنارد از گلزنی با واکنشی زیبا توپ را به کرنر فرستاد.


سرویس خبر شماره: 1855802
6 دسامبر 1401 ساعت 01:24
6.9 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ما بهترین سیوها را در جام جهانی دیده ایم.

در دقیقه 55 عربستان سه حمله متوالی را آغاز کرد که این بار در شلوغی محوطه جریمه سالم الدوساری با یک شوت از روی نقطه سعی کرد دروازه لهستان را باز کند اما شچانی باز هم با یک ضربه دیدنی مانع از گلزنی سعودی ها شد. صرفه جویی.

سالم الدوساری که در بازی با آرژانتین با یک ضربه فنی دیدنی گل دوم عربستان را به ثمر رساند، پنالتی مقابل لهستان را خراب کرد و وویچ شزنی ضربه او را روی زمین با شیرجه زدن به سمت مستقیم و یک ضربه محکم در ریباند مهار کرد. مدافع کناری محمد الباریک توسط دروازه بان باتجربه لهستان به دلیل آن سیو تماشایی دوگانه که مانع از پیروزی لهستان در بازی شد، به کرنر فرستاده شد.

دیروز هم مانند نیمه اول بازی با آرژانتین، عربستان در دقیقه 39 بازی مقابل لهستان دروازه خود را باز دید اما پس از آن با تسریع حملات و در دست گرفتن توپ، قصد داشت قبل از رفتن گلزنی کند. به رختکن که آن هم یک پنالتی گرفت.

البته عربستان خوش شانس بود که در دو صحنه متوالی پس از آن حملات خطرناک، گل دوم را دریافت نکرد و توپ دو بار به تیرک دروازه آنها برخورد کرد، اما در دقیقه 69 سالم الدوساری دوباره با یک شوت به گل رسید. از پشت محوطه جریمه اما این اتفاق نیفتاد و شزنی به راحتی توپ را پس گرفت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی عربستان پس از شروع پرهیجان جام جهانی 2022 با پیروزی مقابل آرژانتین، در نیمه اول دومین دیدار خود در این رقابت ها نمایشی جالب و هجومی مقابل لهستان به نمایش گذاشت. برای گلزنی، اما واکنش‌های فوق‌العاده وویچ شزانی مانع از گلزنی آنها و صعود از مرحله گروهی شد.

عربستانی ها در آخرین دقیقه نیمه اول با حرکت صالح الشهری صاحب یک ضربه پنالتی شدند و بهترین فرصت را برای گل تساوی و امیدواری به بازگشت در این بازی داشتند، اما سد محکم شزنی دوباره مقابل آنها قرار گرفت.

این واکنش های دیدنی شزنی به همراه پاس گل و گل روبرت لواندوفسکی باعث شد تا این دو بازیکن باتجربه و ستاره های لهستان را بهترین بازیکنان این تیم در اولین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بدانیم.جهان مقابل عربستان؛ بردی که مثل آرژانتین 4 امتیازی شد در جدول گروه C.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پنج دقیقه بعد نوبت به فیراس آلبریکان رسید تا شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما ضربه محکم این بازیکن ناکام ماند و به طرز خطرناکی از دروازه لهستان عبور کرد.

دروازه بان باتجربه لهستانی با سیوهای دیدنی اجازه گلزنی به عجایب جام را به تیمش نداد.

یک نفر رویای عربستان را خراب کرد!  (عکس)