یک نیش دقیق بزرگ برای رهبر لیگ یک

عظمت کار شمس آذر زمانی بیشتر نمایان می شود که بدانی تیم هایی مانند سایپا، پارس جنوبی، خیبر خرم آباد، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و… با سابقه حضور بیشتر در لیگ یک، در رتبه های پایین تری نسبت به شاگردان دقیق قرار دارند.

شمس آذر با هدایت سعید دخی همچنان هدایت لیگ یک را برعهده دارد. آنها همچنان رکوردهای زیادی را جابجا می کنند.

    یک نیش دقیق بزرگ برای رهبر لیگ یک

بدون شک اگر شمس آذر این روند صعودی و موفق را ادامه دهد، نه تنها با قهرمانی در لیگ برتر به لیگ برتر صعود خواهد کرد که رکوردهای بسیاری را خواهد شکست. سعید دهیکی تمام تلاش خود را برای حفظ شرایط خوب تیمش انجام داده و احتمالا در بازی های بعدی شاهد اتفاقات خوب بیشتری برای نماینده قزوین در لیگ یک باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی
سرویس خبر شماره: 1868543
15 فوریه 1401 @ 7:57 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شمس آذر می خواهد رکورد بزند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رقابت های فوتبال لیگ برتر هفته بیستم خود را پشت سر گذاشت و تیم ها در تلاش برای ارتقای جایگاه خود هستند. نکته قابل توجه مسابقات لیگ، رهبری مقتدرانه شمس آذر قزوین است.

سعید زهی که از نیم فصل سال گذشته هدایت تیم زادگاهش را برعهده گرفت، نشان داد مربی موفقی است. او سال گذشته نماینده قزوین را از قعر جدول بلند کرد و در نهایت تک رقمی شد و حالا با هزینه ای معقول توانست شمس آذر را مدعی قهرمانی لیگ برتر کند.

1798290

شمس آذر که از ابتدای مسابقات دور از انتظار نبود، از ابتدای مسابقات روند رو به جلوی خود را طی کرد و اکنون با 41 امتیاز و 10 امتیاز از تیم دوم در صدر جدول قرار دارد.