یک هشدار به همه هواداران فوتبال ایران!

عکس: امیر صالحیان



مجله اخبار فوتبال داخلی

تنها یک بازی تا پایان این فصل پر پیچ و خم باقی مانده است و زوج او با محبی می توانند مدافعان هر تیمی را به چالش بکشند و کنار هم نگه داشتن این دو نفر یکی از سخت ترین بازی های لیدرهای استقلال است چرا که آنها می توانند یک فصل خط حمله استقلال را کنترل کنند.البته بیمه به شرطی که این بازیکنان در شرایط روحی خوبی باشند.

شاید تنها تقصیری که بتوان در این فصل به قائدی وارد کرد بازی با پرسپولیس در دور دوم باشد که آن روز کل تیم شرایط خوبی نداشتند و او نتوانست انتظارات هواداران استقلال را برآورده کند، اما همچنان وجود دارد. فرصتی برای جبران آن

1879804

مهدی این روزها در اوج فوتبالش به سر می برد و به نظر می رسد در این شرایط خوشحال است. بازی به بازی اعتماد به نفس او بیشتر می شود و فوتبالی به همان اندازه جذاب بازی می کند.

شماره 20 استقلال در این فصل بیش از هر زمان دیگری بر توپ مسلط است و دیدن مهارت های او همه را خوشحال می کند، به خصوص برای کسانی که بازی او را از داخل ورزشگاه تماشا می کنند.
قیدی این روزها بیش از هر زمان دیگری درگیر مسائل دفاعی این تیم است و نسبت به فصل گذشته فوتبالش فراگیرتر شده است. بدون شک استراماچونی قیدی را شکوفا کرد اما حالا می بینیم که تحت تاثیر سرمربی سختگیری مثل ساپینتو وظایف دفاعی خود را جدی می گیرد و تاثیر مثبت تری روی بازی می گذارد و البته با بازی با طراوت خود همه چیز را زیر پا می گذارد. مدافعان فوتبال ایران که سعی می کنند جلوی او را بگیرند.

استقلال با به ثمر رساندن 52 گل توانست عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر را به خود اختصاص دهد که بی شک یکی از دلایل فرم استثنایی مهدی قیدی بود که تنها چند ثانیه طول کشید تا کفش طلا را به ثمر برساند.

    یک هشدار به همه هواداران فوتبال ایران!


سرویس خبر شماره: 1939947
05 ژوئن 1402 ساعت 05:00
11.2 هزار |

0نقطه نظر

بازیگوش با تکنیکی دیدنی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، او به محض خروج از راهروی نارنجی، برنامه خود را شروع می کند، ابتدا انتهای پتوی نارنجی خود را به طرز عجیبی می بندد و در حین تمرین بیش از هرکسی شوخی می کند و کاری به مسیر و موقعیت آن ندارد. . . سیدحسین حسینی، حردانی و روی ماتا را در نظر بگیرید، برایش فرقی نمی کند و خلاصه او در گرمی بیش از هر بازیکنی به آن اهمیت می دهد و این روزها آن الماس زیبای استقلالی ها خوشحال به نظر می رسد.
وقتی نوبت به فریاد زدن می رسد با جان و دل به سمت هواداران می دود و به احترام آنها تعظیم می کند و برای چند لحظه صدایی جز قایدی، قیدی… در ورزشگاه به گوش نمی رسد.

آنها در 33 گل از 52 گل زده نقش داشته اند و غیبت آنها در فصل آینده مطمئنا می تواند بزرگترین حسرت هواداران باشد.