یک پاس گل و یک گل، ساپینتو سالم و سلامت برگشته است

البته ریکاردو ساپینتو چیزی در این مورد نگفته و علی فتح الله زاده جذب بازیکن جدید را منوط به ارائه لیست توسط ریکاردو ساپینتو می داند اما به نظر می رسد با درخشش امیر ارسلان مطهری در بازی با هواداران و نساجی. ، نگرانی سرمربی پرتغالی در بخش هجومی به حداقل رسیده و بعید نیست این مربی از جذب مهاجم خارجی جدید غافل شود. امیر ارسلان مطهری که در ابتدای فصل مورد تایید سرمربی پرتغالی قرار نگرفت و به دلیل عدم فسخ قراردادش با این تیم به اردو بازگشت، در دقایق ابتدایی بازی با هواداران به محمد محبی کمک کرد و در بازی با نساجی در شرایطی که محمد محبی و مهدی قیدی با وجود تلاش زیاد نتوانستند دروازه تیم حریف را باز کنند، علیرضا حقیقی با یک ضربه سر چرخشی زیبا دروازه را باز کرد و همین گل برای استقلال و قهرمانی کافی بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از دیدار با آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، بحث حضور یک مهاجم خارجی و حتی یک هافبک بازیساز در ترکیب استقلال به گوش می رسد. گفته می شود سرمربی پرتغالی برای زهرآگین کردن حملات تیمش و بیش از همه تبدیل شدن به گل، سعی می کند از دو بازیکن در رده دهم و در خط حمله استفاده کند، چرا که در حال حاضر بازی های خوب استقلالی ها اینطور نیست. منجر به پیروزی شود مهمتر از همه استقلالی ها قبل از تساوی با آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی مقابل تیم های پیکان و فولاد به تساوی بدون گل دست یافتند و در این دو بازی بیشتر از تیم حریف مالکیت توپ را در اختیار داشتند و موقعیت هایی خلق کردند.

یک پاس گل و یک گل؛ این اجرای امیر ارسلان مطهری در دو بازی اتفاق افتاد. به نظر می رسد امیر ارسلان مطهری در بازی های لیگ برتر در خط حمله استقلال به میدان می رود. ریکاردو ساپینتو از دست دادن این مهاجم را در این برهه بر خلاف ابتدای فصل اشتباهی بزرگ و نابخشودنی می داند و در آینده با بازگشت آرمان رمضانی و حضور شجاد شهبازادا و پیمان بابایی این کار را انجام نمی دهد. به علاوه نیاز به جذب یک مهاجم جدید را ببینید. ریکاردو ساپینتو که در هفته های اخیر از فرصت های از دست رفته در بازی استقلال گلایه داشت، حالا به سلامت راهی پرتغال شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در شرایطی امروز تهران را به مقصد کشورش ترک کرد که نگرانی هایش در خط حمله به حداقل رسیده است.

یک پاس گل و یک گل، ساپینتو سالم و سلامت برگشته است


سرویس خبر شماره: 1851687
12 نوامبر 1401 ساعت 4:00 بعد از ظهر
12.8K |

15نقطه نظر