یک پیشنهاد شگفت انگیز دیگر به رونالدو/م. گل جهان در پرافتخارترین تیم آسیا؟

رونالدو در آستانه جام جهانی در مصاحبه انفجاری خود با پیر مورگان از پیشنهادات عربستانی ها صحبت کرد. وقتی مورگان او را در مورد پیشنهاد یک باشگاه سعودی که نامش فاش نشده بود تحت فشار قرار داد، ستاره پرتغالی گفت: “بله، این درست است” و ادعا کرد که در آن زمان این پیشنهاد را رد کرده است.

سپس از او پرسیده شد که رد کردن چنین پیشنهاد سودآوری چقدر سخت خواهد بود، که او پاسخ داد: «سخت است. اما در همان زمان، فکر می کردم اینجا در منچستریونایتد بسیار خوشحالم. خوشحالم که هنوز هم می توانم گل بزنم و مردم را خوشحال کنم، هنوز هم معتقدم می توانم گل های زیادی بزنم و به تیم کمک کنم چون هنوز برای تیم ملی و باشگاه خوب و کارآمد هستم. اما وقتی آن انرژی خوب را در اطراف خود احساس نکنید، همه چیز سخت می شود. این انتقاد وجود دارد که او 37 سال دارد و مثل قبل نیست و… اما می خواهم ببینم آیا فردی هم سن و سال من می تواند در همان سطح من بازی کند یا خیر.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما این احتمال وجود دارد که رقیب سرسخت آنها الهلال نیز برای رونالدو پیشنهاد بدهد. فابریزیو رومانو، سرمربی نقل و انتقالات این خبر را منتشر کرد. او در کانال یوتیوب خود گفت: “یک باشگاه دیگر هم رونالدو را می خواهد. باشگاه الهلال است. درست است که مسئولان الهلال با رونالدو صحبت کرده اند. افراد این باشگاه آماده هستند تا یک پیشنهاد بزرگ و دیوانه وار به آنها بدهند. رونالدو.اما به من گفته شد الهلال نمی تواند در ژانویه بازیکن جذب کند.آنها فقط می توانند در تابستان بازیکن جذب کنند.به همین دلیل الان شرایط پیچیده است.به همین دلیل است که نصر فشار می آورد و نمی تواند صبر کند تا بیاورد. رونالدو در ژانویه به تیمش خواهد رفت.” الهلال نیز به جذب او علاقه مند است، اما اولویت رونالدو در حال حاضر این است که هر چه زودتر باشگاهی پیدا کند.”

اوایل هفته، گزارش‌ها مدعی شدند که النصر عربستان به رونالدو پیشنهاد قراردادی 173 میلیون پوندی داده است. آنها می خواهند تلاش کنند و برنده 5 توپ طلا را با قراردادی دو و نیم ساله به ارزش 3 میلیون پوند در هفته به ارمغان بیاورند.

بر اساس گزارش ها، کریستیانو رونالدو بیش از گذشته به عربستان علاقه مند است. ماه گذشته قرارداد فوق ستاره 37 ساله پرتغالی با منچستریونایتد فسخ شد. او اکنون به عنوان بازیکن آزاد برای تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 بازی می کند.