یک چشم واقعی منتظر وینیسیوس برای رفع مشکل (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1817532 |
12 فروردين 1401 ساعت 15:00 |
184 |

0نظرات

گامی به سوی ملیت اسپانیایی

وینیسیوس در سال 2018 به رئال مادرید پیوست و این چهارمین فصل حضور او در این باشگاه است. همه گیری کرونا و بسته شدن چند ماهه در آغاز سال 2020 مانع بزرگی برای وینیسیوس برای اخذ شهروندی اسپانیا بود.

ادر میلیتائو و رودریگو گوئز در حال حاضر دو بازیکن خارج از رئال مادرید هستند. هر دو شروع به درخواست ملیت اسپانیایی کردند و دو آزمون را پشت سر گذاشتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

وینیسیوس با دریافت پاسپورت اسپانیایی به زودی سهمیه اروپایی رئال می شود. بازیکنان غیر اروپایی مشکل بزرگی برای رئال و سایر باشگاه های اسپانیایی هستند.

در واقع، همه چیز در تابستان 2020 آغاز شد. وینیسیوس دو سال اقامت مداوم در اسپانیا را به پایان رساند که شرط اصلی برای درخواست پاسپورت است. پس از بررسی سوابق، از سوی مقامات رسمی به وی داده شد و سپس مجبور به انجام یک سری بررسی‌ها شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید فاصله زیادی با اخذ تابعیت اسپانیا ندارد تا بتواند به عنوان سهمیه اروپایی رئال در زمین حاضر شود. قراردادی که به رئال اجازه می دهد تا به راحتی بازیکنی را از خارج از اتحادیه اروپا به خدمت بگیرد. در حال حاضر طبق قوانین لالیگا تنها سه بازیکن با ملیت غیر اتحادیه اروپا می توانند در ترکیب رئال قرار بگیرند.

اولین آزمون، آزمون رسمی CCSE، توسط موسسه سروانتس برای ارزیابی دانش قانون اساسی، جامعه و فرهنگ اسپانیا انجام شد. این آزمون شامل 5 مرحله با 25 سوال چند گزینه ای می باشد. وینیسیوس نیز مانند بقیه شرکت کنندگان باید 60 درصد سوالات را در حداکثر 45 دقیقه پاسخ صحیح می داد.

وینیسیوس در این آزمون و سپس آزمون زبان شفاهی نیز موفق شد. با وجود اینکه نمی توان زمان دقیق آن را مشخص کرد اما گفته می شود او به زودی بازیکن دو ملیتی خواهد شد تا رئال مادرید بازیکنان خارجی جدیدی را جذب کند و فضا را برای کوبو و راینیر، بازیکنان ژاپنی و برزیلی باز کند.