یک کابوس واقعی برای بارسا؛ آیا دمبله هم مصدوم است؟


سرویس خبر شماره: 1845227
03 مهر 1401 ساعت 16:23 |
2.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا از این وقفه از بازی های داخلی چندان راضی نبود چرا که بازیکنان زیادی از این تیم در اردوی تیم های ملی خود مصدوم شدند.
پیش از این گفته شده بود که ممفیس دیپای و فرانکی دی یونگ مصدوم شده اند و باید در تیم ملی هلند زمین را ترک کنند. ژول کنده دیگر بازیکن این تیم بود که نتوانست فرانسه را همراهی کند و به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد. رونالد آراوخو نیز در اولین ثانیه های بازی اروگوئه مقابل تیم ملی ایران زمین را ترک کرد.
حالا نشریه اسپانیایی مارکا گزارش داده است که دمبله یکی از بازیکنانی است که به نظر می رسد با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه تایید کرد که این بازیکن در عضله ران خود احساس درد می کند.

بر اساس گزارش ها، عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسا نیز در تعطیلات بازی های داخلی دچار مصدومیت شده است.

یک کابوس واقعی برای بارسا؛  آیا دمبله هم مصدوم است؟

سرمربی تیم ملی فرانسه تاکید کرده است که با این بازیکن با احتیاط برخورد می شود اما زنگ خطر در نیوکمپ به صدا درآمده و کادر فنی این تیم نگران این هستند که او چهارمین مصدوم این بازی ملی برای بارسا باشد. .
دمبله در پیروزی 2-0 فرانسه مقابل اتریش در روز پنجشنبه تنها 10 دقیقه بازی کرد اما در تمرین روز شنبه تیم شرکت نکرد و انتظار می رود برای بازی یکشنبه شب مقابل دانمارک استراحت کند.
دی یونگ و دپای برای ادامه روند درمان به بارسلونا بازگشته اند، اما اگرچه باشگاه بارسلونا هنوز هیچ خبری در این مورد منتشر نکرده است، برخی رسانه ها مدعی شده اند که ممکن است آرائوخو جام جهانی را از دست داده باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی