اما علاوه بر افزایش حاشیه ناخالص، سه نکته دیگر نیز قابل توجه است. اولاً اگر خریدار هر سال 50 درصد درآمد خود را از تبلیغات محیطی افزایش دهد، 5 درصد مبلغ پرداختی را پرداخت نخواهد کرد. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که از آنجایی که پرسپولیس و استقلال نتوانسته اند درآمد تبلیغات محیطی خود را نسبت به سال گذشته افزایش چندانی داشته باشند، تحقق این بند بسیار سخت است.
در تخفیف های وزارت ورزش برای خریدار، یکی از موارد این است که اگر بخش خصوصی یا تعاونی ها به دنبال خرید پرسپولیس باشند، ممکن است تعداد سررسیدها و همچنین مدت بازپرداخت بیشتر شود. به طور معمول خریدار باید این مبلغ 2200 میلیارد را در 6 سال و 12 قسط پرداخت کند.
سازمان خصوصی سازی برای خریدار باشگاه پرسپولیس تخفیف های جذابی در نظر گرفته است.