50+100 میلیارد تومان کمک بورس به استقلال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث استفاده بیش از میزان مصوب در بورس توسط باشگاه استقلال موضوع مهمی بود که کمیته هزینه ها آن را تخلف تشخیص داد. به گفته یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال، این باشگاه حدود 50 میلیارد تومان نیز مجوز داشت که از آنها خارج شد.

برای صد میلیاردی که اجازه داده بودند. مشکل پولی بود که به دستور قاضی از باشگاه برداشت شد، بعد از توضیحات ما قبول کردند. این مبلغ حدود 50 میلیارد تومان بود. اسناد نیز موجود است. این مبلغ صرف سفارش هایی شده که دوستان بدون اطلاع ما از حساب خارج شده اند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد که علاوه بر 100 میلیاردی که از بورس به دست آمده، 50 میلیارد دیگر نیز از این بخش استفاده کرده است.

50+100 میلیارد تومان کمک بورس به استقلال

محمد مومنی در مورد انتقاداتی که در دولت قبل از هزینه ها انجام شده است، گفت: با توجه به اینکه امسال کمی از آقای فتح الله زاده بزرگتر بودیم، می توانم بگویم از نظر مالی مشکلی نداریم، فقط نوع و نظر هر فرد است. نگاه به مدیریت منابع مالی متفاوت است. آقایان آجورلو و فتح الله زاده برای منافع باشگاه کار می کنند اما ممکن است روش های متفاوتی داشته باشند.

وی که با شب های فوتبال صحبت می کرد با اشاره به مبلغی بالاتر از مبلغ مصوب که باید از بورس گرفته شود و برای پرداخت بدهی ها استفاده شود، خاطرنشان کرد: بورس مبلغی را به ما داده بود. بخشی از پول در رای قاضی قرار گرفت و هیچ دخالتی نداشتیم و از حساب باشگاه کسر شد. شکایت کردند و حکم گرفتند. این منشأ مشکلات بود.

آقای قربان زاده خیلی همکاری داشتند و نقاط سیاهی که به وجود آمد را برطرف کردند. با همه شرایط، تمام پولی که آقای آجورلو آورد، علاوه بر پول کیف، توسط باشگاه خرج شد و مدارک موجود بود.

مومنی با تاکید بر اینکه تمام هزینه‌های باشگاه استقلال با مجوز و مستندات انجام شده است، از 50 میلیارد اضافی صحبت کرد که علاوه بر صد میلیارد قبلی و با مجوز کمیته هزینه‌ها صرف بدهی‌هایی شد که حکم آن در سال جاری اعلام شده بود. پیشرفت. . . وی در این خصوص افزود: یک ماه قبل از تشکیل کارگروه این پول هزینه شد و ما هیچ دخالتی در آن نداشتیم. چون آقای قربان زاده گفتند 100 میلیارد به ما دادند.


سرویس خبر شماره: 1860429
30 دسامبر 1401 ساعت 04:23 |
248

0نقطه نظر

مومنی: باشگاه برای هر کدام از هزینه هایش سند دارد