آنچلوتی: برنامه خاصی برای پاری سن ژرمن دارم

مقصر مصدومیت کروزکروس در بازی با آلاوس استراحت کرد و دلیل مصدومیتش نزدیکی بازی ها و حضور همیشگی او در تیم نیست. گاهی بدشانسی می خورید و باید به مصدومیت ها برسید. تعداد مصدومان تیم زیاد نیست، آلابا به دلیل مصدومیت یک هفته از میادین دور بود و کروس پنج یا شش روز بیشتر از میادین نخواهد بود.” جدی.”

ترکیب اصلی بازی مقابل سوسیداد و پی اس جی: کریم بنزما در دسترس است اما حالا ترکیب فردا و چهارشنبه را نمی گویم. در حال حاضر با سوسیداد بازی می کنیم که فینال است. بهترین تیم نیز بازی خواهد کرد.»

وضعیت آلابا:او هیچ مشکلی ندارد و خوب تمرین کرده است، بنابراین قطعا فردا بازی خواهد کرد.»

گرت بیل و دو سال دیگر تا بازی در برنابئو: بله، برای من هم عجیب است. او مشکلات زیادی داشت. او مقابل ویارئال بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

غیبت کروس و والورده: هر دو برای بازی فردا در دسترس نیستند. امیدوارم وضعیت مصدومیت کروس بهتر شود چون مشکل او زیاد جدی نیست و مصدومیت جزئی دارد. فکر نمی کنم در این چند روز هیچ کدام از بازیکنان آسیب بدنی پیدا کنند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هلند و امباپه در رئال: من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. من دوست دارم در مورد بازیکنان تیم خودم صحبت کنم، نه آنهایی که عضو باشگاه دیگری هستند.”

تونی کروس برای بازی فردا مصدوم است و ساعتی پیش اعلام شد که فادا والورده به دلیل بیماری غایب خواهد بود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از برنامه تاکتیکی متفاوتی برای بازی مقابل پاری سن ژرمن خبر داد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت:حسام به من می گوید که در شرایط خوبی هستیم و البته خوب تمرین کردیم. شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته داریم و تعهد و اشتیاق را در تیم می بینم. ما برای آخرین مرحله فصل آماده هستیم و می دانم که چه سختی است. حریف سوسیداد فردا خواهد بود.”آنها فوتبال خوبی بازی می کنند اما من به پیروزی برای تیمم اعتقاد دارم.”


سرویس خبر شماره: 1813628 |
13 مارس 1400 ساعت 4:00 بعد از ظهر |
395 امتیاز خبر|

0نظرات

در رئال همه با انگیزه هستند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید از هفته بیست و هفتم لالیگا به بعد فردا شب در برنابئو میزبان رئال سوسیداد خواهد بود. سویا امشب در آلاوس به مصاف تیم دوم جدول می رود و در صورت پیروزی فاصله را به سه امتیاز کاهش می دهد و طبیعتا فشار روی رئال بیشتر می شود.

تقویم مسابقات با PSG: در حال حاضر تمرکز روی بازی با سوسیداد است و امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. برنامه بازی با پاری سن ژرمن نیز متفاوت و خاص خواهد بود، و من خوشبین هستم که به نتیجه برسد.