آیا سکوت مدیرعامل پرسپولیس مهمتر از ناکامی درویش/900 هزار دلاری درویش است؟

طی روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر پایان همکاری رضا درویش به عنوان مدیرعامل سرخپوشان به گوش می رسید. سوالی که توسط مدیرعامل پرسپولیس رد و با پاسخ وی همراه شد.

درویش درباره برکناری آجورلو و اینکه او هم درگیر شایعات پایان کارش با پرسپولیس است، گفت: نزدیک به دو ماه است که صحبت می کنند و می گویند اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس می آیند و من می روم. کسانی که فضای کارگزاری را شکل می دهند به دنبال این مشکل هستند. آقای آجورلو حدود یک هفته پیش تایید شد اما دو ماه پیش این شایعه را ایجاد کردند. اساس خلقت این است که انسان به دنیا می آید و می میرد. این فضای دلالی آنقدر گسترده است که باید بگویم یک ماه پیش با جایی قرارداد بستیم که دلال ها گفتند نبندید، نصف آن را خودمان می بندیم.

وی ادامه داد: مهمتر رفتن درویش یا اینکه یک ماه دیگر باید رادوشویچ را تحویل بگیریم و نحوه پرداخت 900 هزار دلار است. امروز که در خدمت شما هستم تقریباً 40 طلبکار حقیقی و حقوقی به مبلغ 79 میلیارد داریم. گفتن این عدد آسان است، اما پرداخت ریال پشت ریال طاقت فرسا است. هیچ کس به اندازه اینکه چرا باید 950000 دلار به رادوشویچ بپردازیم، اخبار را پوشش نمی دهد. برای یک پرونده دیگر در شرایط سختمان باید 150 هزار فرانک سوئیس بپردازیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال