داور قضاوت خوبی داشت اما یک نفر مانع برد استقلال شد / فقط با VAR این صحنه می توانست پنالتی شود!

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره داوری هم گفت: کارت هایی که داور به شریفات داد طبق آنچه من دیدم درست و درست بود و اشتباه از سوی شریفات بود. از طرفی کارتی که به ارسلان داد با اینکه لیز خورد اما کارت زرد به عنوان پنالتی کافی بود. در کل امروز داور قضاوت خوبی داشت و فقط یک صحنه بود که باید یک پنالتی برای استقلال اعلام می کرد که تشخیص آن برای هر داوری سخت بود و فقط شاید VAR می توانست به داور کمک کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

مهدی مهدی پور پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: در بازی بودیم و فکر می کنم فوتبالی که داریم بازی بسیار ایده آلی است. خیلی از تیم هایی که مقابل ما بازی می کنند دفاع بازی می کنند تا گل نخورند. امروز بازی خوبی مقابل ذوب آهن داشتیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم اما باید بگویم که امروز دروازه بان تیم آلومینیوم اراک عملکرد بسیار خوبی داشت و می توانم بگویم با روز خوب او روبرو شدیم و متاسفانه نتوانستیم 3 برد داشته باشیم. بازی های این بازی خودمان این کار را انجام دهیم

وی افزود: بدشانس بودیم و تمام موقعیت هایی که امروز داشتیم تبدیل به گل نشد و بازی با تقسیم امتیازات بین دو تیم به پایان رسید. ما یک بازی ایده آل و بسیار خوب داریم و فقط بدشانس هستیم که گل نزدیم.