اردوی تیم ملی فوتسال بانوان پس از 4 سال وقفه!

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان دعوت شده به این اردو چه کسانی هستند، پاسخ داد: از سرمربیان باشگاه ها خواستیم در یک اردوی 3 روزه بازیکنان مستعد و جوان خود را که تا به حال پیراهن تیم ملی را بر تن نکرده اند به ما معرفی کنند. عملکرد آنها را بسنجیم، در مجموع 50 بازیکن به ما معرفی شدند که از بین آنها 40 بازیکن را انتخاب کردیم.
در این اردو می توان عملکرد این 40 بازیکن را بررسی کرد و در نهایت در صورت عملکرد خوب، بازیکنان منتخب به اردوی اصلی تیم ملی که با حضور بازیکنان باتجربه تشکیل می شود، اضافه می شوند. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

اکنون پس از حدود 4 سال فروزان سلیمانی از برپایی اردو در اردوی تیم های ملی خبر داده است.
سلیمانی به خبرنگار ما گفت: با توجه به صحبت هایی که با فدراسیون داشتیم مقرر شد پس از ایام سوگواری و عاشورا یک اردوی آماده سازی 3 روزه در اردوی تیم های ملی برگزار شود.

فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان از برپایی این اردو پس از ایام سوگواری محرم خبر داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حدود 4 سال از آخرین دوره مسابقات رسمی تیم ملی فوتسال می گذرد که در این مدت هیچ تورنمنت یا اردوی دیگری برای اعضای تیم ملی در نظر گرفته نشده است.به استثنای بانوان از اعزام به مسابقات کافا این در حالی است که همه‌گیری کرونا عامل اصلی این وقفه در سطح جهانی بوده و مسابقات بین‌المللی را به تعویق انداخته است، هرچند برخی معتقدند با توجه به میانگین سنی بالای بازیکنان تیم ملی فوتسال، این وقفه می‌توانست یک مشکل باشد. فرصت خوبی برای تجدید قوا در تیم ملی


سرویس خبر شماره: 1835756
07 اوت 1401 ساعت 13:30.
781

0نقطه نظر