اریک تن هاگ مذاکرات قرارداد مارکوس راشفورد را در میان رویکرد پاری سن ژرمن لغو کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


https://thepeoplesperson.com/2023/01/25/erik-ten-hag-lifts-lid-on-marcus-rashford-contract-talks-amidst-paris-saint-germain-approach-258785/ منبع:

این زمان برای توافق با شرایط جدید خریده است.

راشفورد پس از تحمل یک رقابت تلخ در فصل گذشته، به یکی از تهدیدآمیزترین بازیکنان هجومی لیگ در این فصل تبدیل شده است.

فکر می کنم او می داند که منچستریونایتد باشگاه اوست. اما در این محیط و این تیم فکر می کنم او بهترین فوتبال خود را بازی می کند.

تن هاگ گفت: “امیدوارم همه بازیکنان ما مورد توجه باشگاه ها قرار گیرند، زیرا این بدان معناست که ما کار خوبی انجام می دهیم و تیم عملکرد بهتری دارد.” ورزشکاران. هدف ما این است.

قرارداد راشفورد در پایان فصل آینده به پایان می رسد و این بازیکن هنوز با شرایط جدید موافقت نکرده است.

مهاجم انگلیسی در فرم هیجان انگیزی بوده است – مسلما بهترین در دوران حرفه ای خود – و در 9 بازی اخیر خود 9 گل به ثمر رسانده است.

او در حال پیشرفت است و این مربوط به او است زیرا روی چیزهای خوب کار می کند و 100 درصد انرژی می دهد و برنامه خوبی دارد.

در این تیم، او می تواند ویژگی های خود را به ارمغان بیاورد. این تیم می تواند به او کمک کند تا در موقعیت های مناسب گلزنی قرار گیرد. این تیم طوری ساخته شده است که ویژگی های او جلوه گر شود، بنابراین فکر می کنم او می داند که برای ما مهم است و اگر می خواهیم به موفقیتی که می خواهیم برسیم، به او نیاز داریم.

در آن زمان، قرارداد راشفورد در پایان فصل جاری به پایان می رسید، اما یونایتد یک بند 12 ماهه تمدید در قرارداد مذکور را اعمال کرد و به آنها یک سال دیگر فرصت داد تا باشگاه های خارجی با بازیکن برای امضای پیش قرارداد تماس بگیرند. .

سرمربی تیم در بخش تحریم شده کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی ناتینگهام فارست، در مورد توجهی که فرم در راشفورد به خود جلب کرده است، صحبت کرد.

این احتمال وجود دارد که فرم او پیشنهاد بزرگی از اردوگاه یونایتد برای او به ارمغان بیاورد، پیشنهادی که امیدواریم او را برای سال های آینده در باشگاه نگه دارد.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

اما پس از آن می‌توانم بگویم اینجا بهترین مکان برای حضور است، زیرا می‌خواهیم بهترین تیم را ابتدا در انگلیس، سپس در اروپا و بقیه جهان بسازیم.

تن هاگ درباره مذاکرات جاری گفت: «مذاکرات بین باشگاه ها و بازیکنان محرمانه است.


اریک تن هاگ با توجه به علاقه پاری سن ژرمن به سوالاتی در مورد آینده مارکوس راشفورد پرداخت.

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن در ماه دسامبر تایید کرد که مذاکراتی با نمایندگان راشفورد انجام شده است و غول های پاریسی تمایل دارند ستاره یونایتد را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.