از اینکه در گروه خودمان افتادیم پشیمان نیستم

سرمربی سلتیک معتقد است که تجربه لیگ قهرمانان اروپا برای بازیکنانش بسیار مفید بوده است و اگر تیمش عملکردی مشابه لیگ قهرمانان اروپا در رقابت های داخلی داشته باشد، متوقف کردن آنها در لیگ اسکاتلند دشوار خواهد بود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سلتیک در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 5-1 مغلوب رئال مادرید شد تا تنها با دو امتیاز از این رقابت ها خارج شود. پستکوگلو معتقد است بازیکنانش تجربه خوبی در این رقابت های اروپایی کسب کرده اند و می توانند از این تجربه در لیگ اسکاتلند استفاده کنند.


سرویس خبر شماره: 1851603
12 نوامبر 1401 ساعت 05:00
1.9 هزار |

0نقطه نظر

فرشته پوستکوغلو:

آنگه پستکوگلو، سرمربی سلتیک با وجود حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا، از تلاش و جنگندگی بازیکنانش رضایت کامل دارد.

از اینکه در گروه خودمان افتادیم پشیمان نیستم

امشب تلاش زیادی برای شاگردانم لازم بود تا بازی شایسته ای مقابل بهترین تیم دنیا به نمایش بگذارند و خوب هم کار کردند. تیم ما باید همیشه این ذهنیت را داشته باشد.”

پستکوگلو گفت: اگر باز هم عملکردی مثل امشب داشته باشیم، رقابت با تیم ما در لیگ اسکاتلند برای سایر تیم ها سخت خواهد بود.

در گروه F این رقابت ها، رئال مادرید و لایپزیگ با اختلاف نسبت به رقبای خود راهی مرحله حذفی شدند و شاختار دونتسک نیز به لیگ اروپا راه یافت و تیم اسکاتلند با دو تساوی و چهار شکست آخرین گروه این گروه شد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی سرمربی استرالیایی پس از بازی مقابل رئال گفت: از اینکه در انتهای گروه خود هستیم پشیمان نیستم اما واقعا به بازیکنانم افتخار می کنم. درست است که ما مقابل یک تیم بزرگ 5-1 شکست خوردیم. “، اما بازیکنان من تا آخرین لحظه جنگیدند. “آنها دست از تلاش برنداشتند. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما کورتوا در این بازی فوق‌العاده بود، بنابراین از رتبه‌ای که به دست آوردیم ناراحت نیستم.”