اشتباه نکنید سروش سرنوشت پرسپولیس را تغییر داد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاید این نکته ای باشد که هواداران پرسپولیس با توجه به استرس و روحیه بالای مسابقه کمتر به آن توجه کردند. اما این سروش رفیعی بود که به عنوان یک تعویض طلایی بازی را به سود تیمش تغییر داد.


سرویس خبر شماره: 1871949
03 مارس 1401 در 21:33 |
2K |

0نقطه نظر

با تأثیر مستقیم بر اهداف سوم و چهارم

یحیی گل محمدی با ورود سروش رفیعی به زمین، جریان بازی را به سود پرسپولیس تغییر داد.

اشتباه نکنید سروش سرنوشت پرسپولیس را تغییر داد!

روی صحنه گل چهارم، سروش رفیعی در سمت راست نزدیک به خط دفاعی قرار می گیرد و با ارسال یک پاس نسبتا بلند به پشت خط دفاعی، دفاع چپ و دفاع میانی سپاهان را محو می کند و سیاوش یزدانی را مجبور به انجام خطای پنالتی می کند. پریرا. . صحنه ای که سپاهان را 10 نفره کرد و مهر تاییدی بر پیروزی درخشان پرسپولیسی ها بود تا جایی که شماره 7 قرمزها کادر فنی و هواداران تیمش را مجذوب خود کرد.

1804800



مجله اخبار فوتبال داخلی

در صحنه گل سوم حرکت فنی و عالی وحید امیری را کنار بگذارید و فیلم این صحنه ها را چند ثانیه قبل از پاس گل او به سیامک نعمتی برگردانید. امیری با حرکت به سمت چپ، توپ را به رفیعی پاس می دهد و سروش با یک حرکت تکنیکی و پاس پشت پای امیری دوباره توپ را به امیری می دهد. یک و دو که بعدها تبدیل به گل سوم پرسپولیس شد.

تنها دو دقیقه پس از گل دوم سپاهان، یحیی گل محمدی تصمیم گرفت با تعویض های خوب موریس مقابله کند. به همین دلیل سیامک نعمتی و سروش رفیعی را به زمین فرستاد تا تعادل را در خط هافبک برقرار کند و به دنبال ضربه های بعدی به سپاهان باشد.