مارسل سابیتزر پس از انتقال منچستریونایتد به دلیل بازی “مانند یک بازیکن تغییر یافته” مورد تمجید قرار گرفت – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

او مانند یک بازیکن تغییر یافته است. در منچستر، او ژن ردبول را با عنصر بازیگوش خود ترکیب می کند. کوگلر افزود: “او از همان دقیقه اول احساس کرد که منچستریونایتد او را به هر قیمتی می خواهد.”

این بازیکن اتریشی با توجه به اینکه بلافاصله پس از کارت قرمز کازمیرو در بازی کریستال پالاس توسط اریک تن هاگ به میدان رفت، برای شیاطین سرخ هیجان انگیز بوده است.

هواداران یونایتد اکنون این فرصت را خواهند داشت که سابیتزر را در کنار کازمیرو در خط میانی ببینند. این ستاره قرضی می تواند روز پنجشنبه برابر بارسلونا بازی کند.

سابیتزر پس از تایید اینکه کریستین اریکسن به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی از میادین دور خواهد بود، در یک قرارداد قرضی، تغییر را در روز ضرب الاجل انجام داد.

محرومیت کازمیرو در لیگ برتر به پایان رسیده است و این بازیکن برزیلی در کنار سابیتزر در دسترس خواهد بود.

https://thepeoplesperson.com/2023/02/22/marcel-sabitzer-hailed-for-playing-like-a-changed-player-after-manchester-united-move-260096/ منبع:

سابیتزر اخیراً در مورد آینده نزدیک خود صحبت کرد و از بستن درهای اقامت دائم در یونایتد خودداری کرد. او اعتراف کرد که از جو اولدترافورد و مربیگری تن هاگ لذت می برد.

تطبیق پذیری Sabitzer در هر دو جنبه تهاجمی و دفاعی بازی برای تیم بسیار ارزشمند است.

تحلیلگران Sky Austria مارکو استانکوویچ و والتر کوگلر نگاهی عمیق به عملکرد سابیتزر برای یونایتد انداختند.

او هم از نظر تدافعی و هم از نظر هجومی بسیار ارزشمند است – یک مرکز واقعی در بازی منچستر.

در بایرن، زمانی که توپ را در اختیار داشتید به دنبال کیمیچ بودید. آن موقع بود که توپ را از دست داد. با منچستر اوضاع فرق می کند، آنها نیز به دنبال او هستند و او نقاط قوت خود را در اینجا دارد.”


مارسل سابیتزر، هافبک منچستریونایتد پس از انتقال به اولدترافورد از بایرن مونیخ، به دلیل بازی مانند یک بازیکن تغییر یافته مورد تحسین قرار گرفته است.

در یونایتد، به نظر می رسد که این بازیکن 28 ساله پس از تلاش برای مدت زمان بازی در بایرن مونیخ که در آن بازیکنانی مانند لئون گورتزکا، جاشوا کیمیچ و جمال موسیالا از او جلوتر بودند، احیا شده است.

Peoples Person گزارش داد که غول های بوندسلیگا آماده فروش سابیتزر به شیاطین سرخ در پایان فصل به مبلغ 20 میلیون یورو هستند.