اشک های ستاره سرطانی روی صحنه ظاهر شد! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1841421
9 سپتامبر 1401 @ 7:56 ب.ظ
2.3 هزار |

0نقطه نظر

سباستین هالر احساساتی شد.

سباستین هالر گفت: اولین چیزی که فکر کردم این بود که حداقل 10 روز یا دو هفته نمی توانم بازی کنم. دستگاه به شما متصل است، نمی توانید حرکت کنید یا کاری انجام دهید، فقط در رختخواب دراز می کشید و احساس می کنید که قدرت عضلانی خود را از دست می دهید. ، شروع کردم به راه رفتن. امروز در همان سطحی هستم که چند ماه پیش بودم و فقط امیدوارم ادامه داشته باشد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سباستین هالر مهاجم جدید دورتموند و مهاجم سابق آژاکس پس از انتخاب به عنوان بهترین مهاجم لیگ هلند در فصل 2021/22 نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد و لحظاتی با دریافت جایزه تحت تاثیر قرار گرفت. این بازیکن 28 ساله فصل گذشته پس از به ثمر رساندن 21 گل برای آژاکس در فصل گذشته بهترین گلزن لیگ اردیویسه شد. هالر در جدول رده بندی لوئیس اوپندا، ریکی ون ولفسوینکل و ونجلیس پاولیدیس را شکست داد و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

اما پس از این فصل درخشان، سباستین هالر در ماه ژوئن قراردادی چهار ساله با دورتموند امضا کرد و راهی بوندسلیگا شد. این تیم آلمانی پس از انتقال این بازیکن به منچسترسیتی به دنبال جانشینی برای ارلینگ هالند بود و هالر را با قراردادی 34.5 میلیون یورویی به خدمت گرفت. با این حال، مهاجم ساحل عاج پس از تشخیص تومور بیضه و سرطان در روزهای ابتدایی پیش فصل، در زمین بازی غایب بوده و هنوز برای تیم جدیدش بازی نکرده است.

سباستین هالر، ستاره 28 ساله جدید دورتموند لحظاتی پس از دریافت جایزه بهترین گلزن لیگ هلند، گریه کرد.

اشک های ستاره سرطانی روی صحنه ظاهر شد!  (تصویر)

البته سباستین هالر به تازگی تحت عمل جراحی موفقیت آمیزی قرار گرفته و در مسیر بهبودی کامل قرار دارد. خود این بازیکن چند روز پیش در مصاحبه ای مدعی شد که احساس بسیار خوبی دارد و مراحل ریکاوری را برای بازگشت به فوتبال پشت سر می گذارد. سباستین هالر ادعا کرده است که امیدوار است پس از دوری از میادین و تحت عمل جراحی در ماه ژوئن هر چه زودتر به زمین فوتبال بازگردد.