اعتراف خیابانی در مورد گزینه های سرمربی تیم ملی!



سرویس خبر شماره: 1860212
28 دسامبر 1401 در 10:42 ب.ظ
36.8K امتیاز خبر|

16نقطه نظر

کی روش همچنان بخشی از گزینه های فدراسیون است.

مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی حضور کارلوس کی روش بوده است.

اعتراف خیابانی در مورد گزینه های سرمربی تیم ملی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی تاج امشب در ویژه برنامه ‘جام 22’ حاضر شد و به سوالات مجریان درباره نتایج تیم ملی و آینده نیمکت نشینی تیم ملی ایران پاسخ داد. رئیس فدراسیون فوتبال ایران در پاسخ به اینکه خیلی از تیم ها بلافاصله بعد از جام جهانی سرمربی خود را برکنار کردند اما اتفاقی برای تیم ملی نیفتاد، گفت: خیلی از تیم ها و کشورهای ثروتمندی مثل عربستان عملکرد خوبی نداشته اند. یا قطر هم میزبانی بازی ها را برعهده داشت، با اینکه بد شکست خوردند، مربی عوض نکردند.

وی سپس در پاسخ به صحبت های جواد خیانی که احساس می کرد عربستان کمی شکست خورده و قهرمان جام حذفی را شکست داده است، پاسخ داد: آنها هم مثل ما با سه امتیاز شکست خوردند و شکست خوردند. ما ولز را هم بردیم و دور قبل به همان قهرمان جهان یک بر صفر باختیم و با پرتغال مساوی کردیم اما آنها را کنار هم گذاشتیم تا کی روش را شکست دهیم! قصد من دفاع از آقای کی روش نیست، اما صداو سیما ملی است نه آن چیزی که شما می خواهید.

تاج سپس توضیح داد: خیلی از تیم ها سرمربی عوض کردند اما خیلی ها شکست خوردند و تغییر نکردند و احساس کردند باید با همین مربیان ادامه دهند. مثلا انگلیس از نظر خودش خوب عمل نکرد اما تغییری هم نکرده است. آلمان که برای قهرمانی آمده بود هیچ تغییری نکرد. عرب هایی که همیشه از آنها انتقاد کرده ایم و تحمل دو شکست را ندارند و به سرعت سرمربی اصلی خود را عوض می کنند، تغییری ایجاد نکرده اند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره آینده نیمکت تیم ملی ایران گفت: بررسی می کنیم و احساساتی نمی شویم، برنامه ریزی و بحث می کنیم. همانطور که آقای کی روش هنوز جزو گزینه های فدراسیون فوتبال است و ما گزینه های دیگری داریم. دوستان و هواداران تحقیق می کنند چون تیم ملی کشور تیم ملی آقای تاج نیست. من قدرت تصمیم گیری برای تیم ملی را ندارم. من یک شخص هستم و اشتباهات مجاز است. من اشتباه کردم و اشتباه خواهم کرد. به همین دلیل باید با کارشناسان صحبت کرد و دید بهترین تصمیم برای تیم ملی چه بوده است. در صورتی که در گذشته بهترین تصمیم برای انتخاب سرمربی در این شرایط انتخاب آقای کی روش بود.

وی در ادامه درباره زمان دقیق تعیین این موضوع گفت: قطعاً خواهیم دانست. یک سال بعد جام ملت ها را پیش رو داریم و اتفاق مهمی است اما فدراسیون فوتبال هم در حال برنامه ریزی و برنامه ریزی است و به زودی اعلام می کند. نمی دانیم چه روزی و چه ساعتی خواهم گفت. قطعا امسال تکلیف مشخص خواهد شد.

جواد خبانی در این قسمت از صحبت های تاج از وی خواست اسامی گزینه ها را اعلام کند اما تاج از پاسخگویی طفره رفت. سپس خبانی شروع به جویا شدن نام افرادی مانند امیر قلعه نویی، علی دایی، فرهاد مجیدی، برانکو ایوانکوویچ و جواد نکونام کرد که هر کدام با پاسخی مشخص تاج گذاری کردند و رئیس فدراسیون حضور هیچ یک از آنها را تکذیب نکرد. این نفرات از تیم ملی . وی حتی با اشاره به اینکه همیشه با مربیان ایرانی ارتباط خوبی داشته است، از ناصر حجازی و فرهاد کاظمی یاد کرد که دوران همکاری خوبی با آنها داشته اند و خاطرات خوبی از این همکاری ها دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی