اعتراف لورکوزن: یک سال است که دنبال ژابی می گردیم!


سرویس خبر شماره: 2016028
2 اردیبهشت 1403 ساعت 09:43 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

فرناندو کارو، سرمربی بایرلورکوزن فاش کرد که یک سال است به دنبال ژابی آلونسو بوده است.

اعتراف لورکوزن: یک سال است که دنبال ژابی می گردیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیمون رولفس که به عنوان مدیر ورزشی بایرلورکوزن فعالیت می کند، تصمیم گرفت در سال 2022 ژابی آلونسو را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کند و به سرعت با او برای حضور روی نیمکت لورکوزن به توافق رسید.

ژابی پس از پیوستن به این تیم توانست تغییرات زیادی ایجاد کند و در این فصل با لورکوزن قهرمان بوندس لیگا شد و این فرصت را دارد که جام حذفی و لیگ اروپا را نیز برای سه گانه فتح کند.

امروز فرناندو کارو مدیر این باشگاه در استودیو دپارتمان ورزشی ZDF فاش کرد که مدیران این باشگاه مدت ها نام این مربی اسپانیایی را در لیست خود داشتند و امیدوار بودند با او همکاری کنند.

وی در مورد پاییز 2022 که با اخراج جراردو سیوانه به دلیل بحران ورزشی و انتخابی ژابی همراه بود، گفت: وظیفه رولفس در آن زمان این بود که برای این کار آماده شود و باید مربی جدیدی انتخاب می کرد. ژابی آلونسو در صدر لیست ما بود و به همین دلیل تصمیم گرفتیم با او همکاری کنیم.

2010281

در این قسمت مجری از او پرسید که چه مدت او را زیر نظر داشتند و کارو پاسخ داد: “رولفس بیش از یک سال بود که از نزدیک وضعیت او را زیر نظر داشت. وقتی سیوانه را به عنوان سرمربی در تابستان 2021 انتخاب کردیم، ژابی را هم داشتیم. در لیست.”

جالب است بدانید لورکوزن در اکتبر 2022 تصمیم گرفت آلونسو را به عنوان جانشین سیوانه انتخاب کند. در آن زمان این تیم در رده هفدهم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار داشت اما این مربی اسپانیایی توانست شرایط را تغییر دهد و آنها را به رده ششم و سهمیه لیگ اروپا برساند. او و تیمش در این فصل موفق به قهرمانی بوندسلیگا شدند و حالا باید در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم بروند و در فینال جام حذفی به مصاف کایزرسلاترن خواهند رفت.

مجری ZDF از کارو پرسید: گفته شده که لورکوزن باید یکی از بازیکنان بزرگ خود را بفروشد تا تیم خوبی برای فصل جدید بسازد، این بازیکن بزرگ کیست؟

کارو پاسخ داد: “چه کسی این را گفته است؟” در هیجان هفته بعد از قهرمانی، چند مصاحبه با رادیوهای اسپانیایی انجام دادم. شاید زیاد حرف زدم ما باشگاهی هستیم که باید خودش را تامین کند. ما نیازی به پول درآوردن نداریم، اما در عین حال نمی توانیم متحمل ضرر شویم. برای رسیدن به این نتیجه همیشه باید نقل و انتقالات در اولویت قرار گیرند. این همان چیزی است که قبلاً گفتیم.»

2010891

مجری پرسید که آیا چنین اظهاراتی به این معنی است که آنها باید به فروش بازیکنان خود در این فصل ادامه دهند و کارو پاسخ داد: “بله… بعد از چنین فصل موفقی، ما دوست داریم همه بازیکنان را حفظ کنیم. باید ببینیم شرایط این کار چگونه است. تابستان “اگر هیچ بازیکنی نمی‌خواهد برود، ما دوست داریم همه را نگه داریم.”

مجری با برجسته کردن قیمت هنگفت فلوریان ویرتس که 150 میلیون یورو تخمین زده می شود، گفت که لورکوزن می توانست این قیمت را برای جلوگیری از فروش او تعیین کند. کارو نظر داد: “چه کسی این قیمت را تعیین کرده است؟” مجری تایید کرد که این قیمت را خودش اعلام کرده است.

کارو در پاسخ به این ادعا گفت: “بازم اشتباه کردم.” ما می خواهیم او را تا زمانی که ممکن است در این تیم نگه داریم. من کمی از فرهنگ اسپانیایی را در خود دارم، جایی که وجود بند استراحت برای بازیکنان غیرقانونی است. قیمتی برای Wirtz تعیین نشده است. ما می خواهیم او در این تیم خوشحال باشد و از داشتن او خوشحالیم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی